خوشمزه ها

بال مرغ با ادویه جیمی چوری

بال مرغ با ادویه جیمی چوری

Chimichurri یک سس نپخته است که از آرژانتین نشات گرفته است. این سس مملو از سیر و جعفری است که در سرکه قرمز روشن شنا می کند. یک سس با ادویه جیمی چوری چنان طراوتی به بال مرغ اضافه می کند که با پاپریکای معطر ترش شده و بوی دود ذغال سوخته به همراه آووکادوی خرد شده که در کنار آن سرو می شود باعث خنک شدن شما در بین لقمه ها می شود.

مواد لازم بال مرغ با ادویه جیمی چوری:

بال مرغ: در مفصل تقسیم شده، نوک بال را برداشته و دور بریزید

روغن زیتون فوق بکر: 1/2 فنجان به علاوه 2 قاشق غذاخوری

پاپریکا شیرین: 3 قاشق غذاخوری

نمک کوشر و فلفل تازه: به مقدار لازم

سرکه قرمز: 3 قاشق غذاخوری سرکه قرمز

سیر تقریبا خرد شده: 4 حبه

ادویه جیمی چوری: 2 قاشق غذاخوری

 یخ: 1/4 فنجان مکعب

فلفل هالوپین: 1 عدد، ساقه دار، دانه دار و تقریباً خرد شده (اختیاری)

روغن: به میزان لازم

مرغ با ادویه

مرغ با ادویه

روش تهیه بال مرغ با ادویه جیمی چوری:

بال مرغ، 1/4 فنجان روغن زیتون و پاپریکا را در یک کاسه بزرگ ترکیب کنید، نمک و فلفل را کاملاً بپاشید و آن را هم بزنید تا کاملاً یکدست شود. حداقل 2 ساعت یا حداکثر یک شب در یخچال قرار دهید.

در همین حال، سس جیمی چوری درست کنید: سرکه، سیر و کمی نمک سخاوتمندانه را در مخلوط کن با هم مخلوط کنید و کم کم مخلوط کنید تا یکدست شود. ادویه جیمی چوری، یخ و فلفل هالوپینو را اضافه کنید و با سرعت متوسط ​​مخلوط کنید.

با استفاده از مخلوط کن، به آرامی در 1/4 فنجان باقیمانده به اضافه 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون بپاشید و پوره کنید تا یکدست شود، حدود 1 دقیقه، متوقف شوید. در صورت نیاز سس جیمی چوری را با نمک و فلفل بیشتر مزه دار کنید و به یک ظرف سرو منتقل کنید، روی آن را با پلاستیک بپوشانید و در یخچال قرار دهید تا آماده شود.

گریل را از قبل گرم کنید. سینی توری گریل را با روغن نباتی چرب کیند. بال های مرغ را کبابی کنید، هر 6 دقیقه بچرخانید، تا زمانی که قهوه ای طلایی شود، در لبه های آن کمی ذوب شده و پخته شود، حدود 25 دقیقه.

بال ها را به یک ظرف سرو منتقل کرده و نمک را مزه دار کنید. با مقداری سس chimichurri بریزید و سس باقیمانده را کنار آن سرو کنید.

برای خرید ادویه می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *