ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت بذر درخت جاکاراندا (زیرنویس فارسی)

درخت جاکاراندا

این فیلم به زبان انگلیسی(زیرنویس فارسی) است، که گام به گام کاشت درخت جاکاراندا را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت درخت جاکاراندا را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

جاکاراندا درختی زیبا و زینتی است. نام علمی این درخت میموسی فولیا است. دارای گل‌های خوشه‌ای است طوری که درخت را به صورت کلی می‌پوشاند. گلهای این گیاه شبیه درخت اقاقیا است. جاکاراندا دارای شکوفه‌ های بنفشی است که زیبایی محیط را دو چندان می‌کند و در فصل بهار شکوفه می‌دهد. شکوفه‌های این درخت در داخل غلافی هستند که بر روی شاخه درختان نمایان می‌شود، این غلاف ها هم بر روی درخت باقی می‌ماند و هم بر روی زمین می‌افتند.

وقتی غلافها به زمین می‌افتند اگر داخل آن را نگاه کنید متوجه‌ می‌شوید که فضای بیشتری از این غلاف خالی است و بسیاری از غلاف‌هایی که بر روی زمین می افتند هیچ‌گونه دانه‌ای ندارند. در برخی از غلاف ها دانه وجود دارد. به هنگام باز کردن غلاف‌ها مواظب باشید و دانه را گم نکنید دانه های کوچکی در درون غلاف وجود دارد.

دانه‌های این گیاه سبک و پرزدار هستند دانه‌های را که از غلاف خارج کرده‌اید برای اینکه جوانه بزنند باید 24 ساعت در آب خیسانده شوند برای این منظور ظرفی را پر از آب کنید و بذرها را در درون آن بریزید و مطمئن شوید که آب روی آنها را پوشانده است. سپس خاک مورد کشت را آماده کنید خاک را در درون سینی نشاء بریزید و به اندازه یک سانتی متر روی خاک کود بریزید؛ سپس بذرهای درخت را در درون خاک بگذاری و روی آن را کاملاً بپوشانید.

بعد از دو هفته بذر جوانه می زند و گیاه شروع به رشد می‌کند. هر غلاف دانه‌دار این گیاه به یک درخت زیبا و تنومند تبدیل می‌شود. این درخت منحصربه‌فرد و زیبا را خوشه‌های گل به صورت کاملاً پوشانده است. رنگ گل‌های درخت جاکاراندا آبی بنفش می‌باشد که عطر ملایمی دارد. این درخت دارای برگ‌های متقابل و مرکبی است.

برای خرید بذر درخت جاکاراندا می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *