گیاهان دارویی و ادویه ها

جایگزینی گیاهان تازه با خشک شده

جایگزینی گیاهان تازه با خشک شده

هنگامی که یک دستور العمل عذایی خواستار گیاهان تازه است اما شما همه آنها را ندارید، می توانید گیاهان خشک را در بسیاری از مواقع جایگزین کنید. با این حال، مهم است که بدانید که چگونه این کار را با موفقیت انجام دهید، کاری که در ادامه مراحل این مقاله انجام می شود، به شما کمک می کند.

تغییر طعم غذا:

توجه داشته باشید که گیاهان هنگام خشک شدن، طعم را تغییر می دهند. این امر عمدتاً ناشی از تبخیر روغنهای اساسی در هنگام خشک شدن گیاه است و باعث تغییر طعم کاملاً چشمگیر می شود. با وجود این، این تغییر با توجه به محیط پخت و پز مناسب، مقدار مورد استفاده و مطابقت صحیح با مواد، می تواند ایده آل باشد. و از نظر واقعی، بسیاری از مخلوط های گیاهی فقط به شکل خشک می آیند، بنابراین استفاده از این مخلوط ها می تواند بخش مهمی از غذاهای خاص مانند آسیایی یا ایتالیایی باشد.

تغییر طعم غذا

تغییر طعم غذا

قدرت گیاهان خشک شده:

از قدرت گیاهان خشک شده چشم پوشی نکنید. گیاهان خشک شده بسیار قوی تر از گیاهان تازه هستند. بسیاری از آشپزها توصیه می کنند از یک سوم تا نصف مقدار گیاه خشک شده برای گیاه تازه استفاده کنند. به عنوان یک قاعده کلی برای رایج ترین گیاهان آشپزخانه، در نظر گرفتن یک قاشق چایخوری خشک شده برای هر قاشق غذاخوری تازه دقیق است. بدانید که آزمایش در طعم و مزه است زیرا حتی نصف یا یک سوم مقدار آن ممکن است به شکل خشک زیاد باشد. همیشه بهتر است اگر طعم آن به اندازه کافی قوی نباشد، کمتر و به آن اضافه کنید.

برای مطالعه مقاله ادویه های مناسب برای آشپزی های مختلف می توانید از این لینک استفاده نمایید.

قدرت گیاهان خشک شده

قدرت گیاهان خشک شده

گیاهان خشک شده در غذاهای سس دار:

از گیاهان خشک در غذاهای سس دار استفاده کنید. هنگامی که گیاهان خشک شده در سس مصرف میشود تاثیر و طم بهتری دارند و فرصت کافی دارند تا طعم های خود را درون ظرف سس آزاد کنند.

گیاهان خشک شده در غذاهای سس دار

گیاهان خشک شده در غذاهای سس دار

برای سـؤال در زمینه خرید ادویه مرغوب و با کیفیت می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *