آموزش باغبانی

طرز کاشت گل

چگونه باغ گل بکاریم

آیا از شاخه گل های خانه خود لذت می برید؟ به جای خریدن شاخه گل از بازار یا فروشگاه، می توانید گل های خود را داخل خانه پرورش دهید. پرورش گل های شاخه ای، گل های تازه را درست در بیرون درب منزل شما به ارمغان می آورد که مقرون به صرفه تر از خرید گل از فروشگاه است. فقط با کمی دانش و کمی تلاش می توان یک باغ گل شاخه ای کاشت.

کاشت گل در بیرون از منزل:

در این مقاله به صورت مرحله به مرحله کاشت گل را توضیح می دهیم.

چه گل هایی در منطقه شما به خوبی رشد میکنند:

تحقیق کنید تا ببینید چه گل هایی در منطقه شما به خوبی رشد می کنند. می توانید کاتالوگ بذرهای گل را بررسی کنید یا پشت بسته بذر گل را بررسی کنید تا ببینید آیا گل ها برای منطقه ای که در آن زندگی می کنید مناسب هستند یا خیر.

به خوبی رشد می کنند

به خوبی رشد می کنند

نوع گل هایی که می خواهید بکارید را انتخاب کنید:

تصمیم بگیرید که چه نوع گل هایی را می خواهید در باغ گل شاخه ای خود بکارید. به زمانی از سال که شکوفه ها شکوفا می شوند توجه زیادی داشته باشید و رنگ ها و اندازه گل هایی که برای در کنار هم قرار گرفتن مناسب هستند برنامه ریزی کنید. بذرها یا گیاهان گل را به دلخواه خود از یک فروشگاه محلی یا از یک شرکت خریداری کنید.

نوع گل هایی که می خواهید بکارید را انتخاب کنید

نوع گل هایی که می خواهید بکارید را انتخاب کنید

فصول گل ها را بشناسید:

انواع گل هایی را که می خواهید بکارید، برنامه ریزی کنید تا در فصول رشد بهار، تابستان و پاییز، همیشه گل داشته باشید.

فصول گل هارا بشناسید

فصول گل هارا بشناسید

مکانی را برای باغ گل خود انتخاب کنید:

مکانی را برای باغ گل خود انتخاب کنید. بیشتر گل های شاخه ای در آفتاب کامل رشد می کنند. شما باید مکانی را انتخاب کنید که تابش مستقیم خورشید داشته باشد ، خاک خوبی داشته باشد و در نزدیکی منبع آب باشد. از آنجا که گل های این باغ را می برید ، ممکن است بخواهید مکانی را انتخاب کنید که از دید عموم پنهان باشد.

مکانی را برای باغ گل خود انتخاب کنید

مکانی را برای باغ گل خود انتخاب کنید

خاک را جابجا کنید:

خاک را با چنگک باغ جابجا کنید تا خاک آن شل شود. کمپوست و کود اضافه کرده و با خاک باغچه مخلوط کنید تا خاک برای کاشت آماده شود.

خاک را جابجا کنید

خاک را جابجا کنید

بذر ها را بکارید:

وقتی خطر یخ زدگی از بین رفت، بذر ها را بکارید. بسته بذر یا بسته گیاه را بررسی کنید تا بدانید که گل ها در باغچه شما چقدر باید فاصله داشته باشند.

بذر هارا بکارید

بذر هارا بکارید

از بیل استفاده کنید:

از یک بیل باغبانی استفاده کنید تا حفره ای ایجاد کنید که به اندازه کافی برای گیاه شما بزرگ باشد. گیاه را در سوراخ قرار داده و خاک را در اطراف گیاه بریزید. اگر بذر گل می کارید، از بیل باغبانی برای ایجاد یک ردیف استفاده کنید. بذرها را طبق دستور روی بسته بکارید.

از بیل استفاده کنید

از بیل استفاده کنید

آبیاری کنید:

گیاهان و بذرها را بعد از کاشت آبیاری کنید. دستورالعمل ها برای کوددهی را دنبال کنید.

آبیاری کنید

آبیاری کنید

برای خرید بذر گل می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *