خوشمزه ها

طرز تهیه بیسکویت های جنوبی خانگی

یکی از بهترین و مناسب ترین مواد های غذایی که همراه بیکن، تخم مرغ، سوسیس، آب گوجه فرنگی یا مربا در اصلی ترین غذاهای جنوبی استفاده می‌شود، بیسکوئیت جنوبی است. در حالی که بیسکویت ها، هم بصورت منجمد و هم کنسرو شده و حتی مخلوط، برای بسیاری قابل قبول است، اما بیشتر جنوبی ها، راز اصلی خوشمزه شدن غذاها را در استفاده از بیسکوئیت های تازه می‌دانند.

فارغ از کشوری که در آن زندگی می کنید بیسکویت، نوعی نان است که به سرعت پخته می‌شود و اکثر خانواده ها در سرتاسر دنیا، از آن لذت می برند. دستور پخت ذکر شده در این مقاله، برای تازه کاران مناسب است، اما اگر بار اول، ظاهر خیلی فوق العاده ای پیدا نکردند، ایرادی ندارد. بیسکویت یکی از خوردنی هایی است که پختن آن به کمی مهارت نیاز دارد.

خرید آرد گندم

اگر تسلیم نشوید و از تلاش دست نکشید، هر بیسکوئیتی که درست میکنید، از بیسکوئیت قبلی بهتر خواهد بود. احتمالاً قبل از اینکه یک بیسکویت عالی برای صبحانه‌تان داشته باشید، چند بیسکوئیت با ظاهری بسیار وحشتناک، و چند بیسکوئیت با ظاهری متوسط تولید خواهید کرد. فقط دلسرد نشوید و هدفتان را روی درست کردن یک بیسکوئیت بی‌نظیر، متمرکز کنید.

برای مطالعه مقاله آموزش پخت کیک هویج می توانید از این لینک استفاده نمایید.

مخلوط آرد، بیکینگ پودر، جوش شیرین و نمک

آنچه که یک بیسکوئیت را بی‌نظیر می‌کند، علاوه بر مواد تشکیل دهنده‌، بافت آن نیز هست. یک بیسکوئیت عالی، بیسکوئیتی است که فوق العاده سبک، لطیف و درونش بسیار نرم و جویدنی باشد. اگر بیسکوئیت شما از بیرون کمی ترد باشد، بهتر است. میزان شگفت انگیز بودن این بافت، به نحوه ی تهیه خمیر بستگی دارد. نحوه تهیه خمیر بیسکویت، دقیقاً برعکس خمیر نان مخمر است.

برای لطیف نگه داشتن این بافت، باید با خمیر بیسکویت با ظرافت بسیار برخورد کرد. باید آن را به آرامی با یک قاشق هم بزنید و فقط به اندازه ای هم بزنید که مواد مخلوط شود، خصوصاً بعد از افزودن باترمیلک. همچنین باید در تهیه این بسیکوئیت ها بسیار سریع عمل کرد و به سرعت آن ها را در فر گذاشت تا واکنش های شیمیایی درون این مواد به وقوع بپیوندند.

خرید بیکینگ پودر

می توانید این بیسکویت ها را روی کاغذ روغنی و یا داخل قالب کیک قرار داده و بپزید. برای اینکه قسمت خارجی بیسکویت کمی ترد شود و داخل آن نرم و لطیف باقی بماند، بهتر است آنها را در یک قابلمه چدنی بپزید. همچنین بهتر است ماهی تابه را از قبل گرم کنید تا بافتی عالی به بیسکوئیت ها ببخشد.

بسیاری از آشپزهای جنوبی، در دستور پخت بیسکویت های خود، از چربی خوک، یا روغن ترد کننده شیرینی استفاده می‌کنند که عطر و طعم بیسکوئیت ها را بی‌نظیر می‌کند. با این حال، کره طعم بسیار بیشتری به آنها می بخشد. اگر باترمیلک ندارید، شیر مایع قابل قبول برای بیسکویت است؛ با این حال، لطافت و طعم بیسکوئیت های پخته شده با باترمیلک، قابل مقایسه با شیر نیست. اگر از شیر به جای باترمیلک استفاده کردید، جوش شیرین موجود در دستور را حذف کنید.

برای مطالعه مقاله دستور پخت پنکیک میوه ای می توانید از این لینک استفاده نمایید.

خمیر بیسکوییت آماده شده

دستورپخت بیسکویت جنوبی خانگی:

زمان آماده سازی: ۱۵-۲۰ دقیقه

زمان پخت: ۱۵-۲۰ دقیقه

خرید پودر نمک و کره

مواد مورد نیاز:

  • آرد: ۳ فنجان
  • بیکینگ پودر: ۴ و ۱/۲ قاشق چای خوری
  • نمک: ۱ ۱/۲ قاشق چای خوری
  • جوش شیرین: ۴/۱ قاشق چای خوری
  • کره: ۴/۳ فنجان (۱ و ۱/۲ عدد) به قطعات کوچک بریده شده
  • باترمیلک: ۲ فنجان

برای مطالعه مقاله طرز تهیه کوکی های کره بادام زمینی و موز و سبزیجات می توانید از این لینک استفاده نمایید.

بیسکوییت های آماده ی پخت

مراحل تهیه بیسکوییت جنوبی:

در ادامه مراحل تهیه بیسکوییت جنوبی را به شما شرح می دهیم.

مرحله ۱: فر خود را روی دمای ۴۰۰ درجه گرم کنید.

مرحله ۲: در یک کاسه بزرگ، آرد، بیکینگ پودر، جوش شیرین و نمک را ریخته و مخلوط کنید. مواد را به خوبی هم بزنید تا به طور کامل با آرد ترکیب شوند. با استفاده از مخلوط کن یا چنگال، کره را به مواد خشک اضافه کنید. آنقدر مواد را مخلوط کنید تا قطعات کوچک کره، در سراسر آن پخش شود. نتیجه نهایی، باید بافتی مانند آرد ذرت داشته باشد. با ذوب شدن کره در مواد، این تکه های چربی، منجر به پفکی و سبک شدن محصول نهایی خواهد شد.

مرحله ۳: زمان دقیق افزودن باترمیلک به مواد، نکته ای بسیار بسیار مهم است. کار را با افزودن یک فنجان باترمیلک آغاز کرده و به آرامی هم بزنید. فقط کافیست از یک قاشق بزرگ استفاده کنید و به آرامی مواد را هم بزنید تا باترمیلک در آن ترکیب شود. به آرامی مایع را اضافه کرده و هم بزنید تا مخلوط به شکل خمیری چسبناک درآید. ممکن است تمام مقدار ذکر شده از باترمیلک نیاز نشود و یا ممکن است کمی بیشتر از ۲ فنجان استفاده کنید. مقدار مناسب آن را در اثر تجربه خواهید آموخت اما نترسید. اگر یک خمیر، کمی چسبناک تر از حد لازم باشد، بهتر از خیلی خشک و شکننده شدن آن است. خمیر را با قاشق هم نزنید.

خرید جوش شیرین

مرحله ۴: وقتی خمیر بیسکویت آماده شد و دیگر مواد خشک گلوله شده ای وجود نداشت، خمیر را روی یک سطح آرد پاشی شده، برگردانید. خمیر را به آرامی با وردنه فشار دهید و سپس به شکل دایره ای 25.5 سانتی متری درآورده و صاف کنید. باید ضخامت آن تقریباً 2.5 سانتی متر باشد. وردنه را خیلی فشار ندهید، تنها به آرامی آن را روی خمیر بچرخانید.

مرحله ۵: با استفاده از یک کاتر بیسکویت 6 – 7.5 سانتی متری، بیسکویت ها را به صورت گرد برش بزنید. سپس آنها را در یک ظرف جدا از هم یا با فاصله از هم قرار دهید.

مرحله ۶: سینی را در مرکز فر به مدت حدود ۱۰ – ۱۵ دقیقه قرار دهید و اجازه دهید تا زمانی که روی آن ها کمی برشته شود بپزند. بیسکوئیت ها را به صورت گرم سرو کرده و روی آن را با مربا، ژله، عسل، آب گوجه فرنگی یا هر چاشنی دیگری که دوست داشتید تزئین کنید.

برای خرید ادویه می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده اند.*

آخرین نوشته ها

نحوه شکوفایی گل ادریسی

شکوفه‌های ادریسی زیبا هستند – زمانی که آن ها تصمیم به شکوفا شدن و ظاهر…

1 سال قبل

چگونه خزه ها را پاک کنیم

خزه نوعی گیاه است که به صورت توده‌های بزرگ یا حصیری شکل رشد می‌کند که…

1 سال قبل

نحوه قهوه ای کردن گوشت چرخ کرده

قهوه ای کردن گوشت چرخ کرده راهی برای پختن گوشت و از بین بردن چربی…

1 سال قبل

درباره شب چله (یلدا) و زایش مهر

درباره ی یلدا چه می توانم بگویم که شما نمی دانید، کار مشکلی است. همه…

2 سال قبل

نحوه از بین بردن مورچه ها بدون استفاده از حشره کش های شیمیایی

وقتی کابینت خود را باز می‌کنید و می‌بینید که مورچه‌ها درون جعبه قند رفته و…

2 سال قبل

پوست گیری گردو پکان

چه قصدی دارید، گردو پکان را به صورت ساده یا برشته مصرف کنید، یا از…

2 سال قبل