گیاهان دارویی و ادویه ها

آیا چای باعث کاهش وزن میشود

نحوه نوشیدن چای برای کاهش وزن

مطالعات علمی متعدد نشان داده است که کسانی که چای می نوشند، به ویژه چای سبز، سریعتر از کسانی که این کار را نمی کنند، وزن کم می کنند. وقت آن است که کیف ورزش را کنار بگذارید و کتری خود را روشن کنید! اینجا روش لاغر شدن با چای است.

بخش اول: چای چگونه به کاهش وزن کمک می کند

در ادامه بخش اول به بررسی اینکه چای چگونه به کاهش وزن کمک می کند می پردازیم.

1- چای را بر اساس اثر بخشی و ترجیحات شخصی خود انتخاب کنید:

بهتر است یک چای بنوشید که از نوشیدن آن لذت می برید، اما باید بدانید که برخی از چای ها برای کاهش وزن موثرتر از سایرین هستند.

موثرترین: سبز، سفید یا اولانگ

با اثر متوسط​​: سیاه

با اثر کمتر: بدون کافئین یا گیاهی

بیش از حد مضر: چای شیرین، چای رژیمی

چای را بر اساس اثربخشی و ترجیحات شخصی خود انتخاب کنید

چای را بر اساس اثربخشی و ترجیحات شخصی خود انتخاب کنید

2- هر روز چای بنوشید و آن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید:

راه هایی برای ایجاد عادت سالم نوشیدن چای پیدا کنید. اگر “زمان صرف چای” را به صورت منظم در آورید، ساده ترین حالت است. صبح و بعد از ظهر یک فنجان بنوشید، سپس یک قهوه بدون کافئین یا گیاهی را پیش از خواب بنوشید، زیرا بدون کافئین هنوز تا حدی موثر هستند. چای را جایگزین قهوه صبح کنید. چای را از قبل دم کرده و در روزهای گرم آن را به صورت چای سرد میل کنید.

هر روز چای بنوشید و آن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید

هر روز چای بنوشید و آن را به یک عادت روزانه تبدیل کنید

3- به چای خود چیزی اضافه نکنید:

خامه و شکر مزایای کاهش وزن حاصل از چای را از بین می برد. باید عادت کنید چای خود را ساده و بدون افزودنی بنوشید.

به چای خود چیزی اضافه نکنید

به چای خود چیزی اضافه نکنید

4- برای مبارزه با ولع خوردن غذا چای بنوشید:

چای یک روش عالی برای کمک به تنظیم متابولیسم است. اما برای دستیابی به بهترین نتیجه، هر وقت اشتیاق به چیزی شیرین یا ناسالم را احساس کردید، شروع به استفاده از چای کنید. اغلب یک فنجان چای گرم برای آرام کردن معده و جلوگیری از وسوسه کافی است.

برای مبارزه با ولع خوردن غذا چای بنوشید

برای مبارزه با ولع خوردن غذا چای بنوشید

بخش دوم: بهترین چای برای کاهش وزن

در ادامه بخش دوم به انتخاب چای و لوازم می پردازیم

1- چایی را که از آن لذت می برید پیدا کنید:

اگرچه تمام چای های غیر گیاهی نیز از یک گیاه تهیه می شوند، اما مشخصات آنها با توجه به زمان قرار گرفتن برگ ها در معرض هوا تغییر می کند. سبک ترین آن چای سفید است که غالباً از جوانه های باز نشده گیاه چای تهیه می شود. چای سبز از برگ های سبز تولید می شود، در حالی که چای اولانگ و سیاه از برگ هایی که در معرض هوا هستند ساخته می شود.

در حالی که بسیاری از مطالعات روی چای سبز متمرکز است، شما می توانید از انواع مختلفی بهره مند شوید. حتی یک فنجان خوب چای بابونه فواید زیادی دارد، از جمله کمک به هضم سالم، انواع مختلف چای را که از نوشیدن آن لذت می برید پیدا کنید و به خاطر داشته باشید که تنوع طعم زیادی در هر گروه وجود دارد.

چای های سبز و سفید: برگ های چای کمی پردازش شده، در انواع و طعم های مختلف موجود است. برای اطلاعات دقیق به راهنمای ما مراجعه کنید.

چای سیاه: این برگ ها تحت فرآیند سنگینی قرار می گیرند، که مواد شیمیایی مفید (تئافلاوین ها و تئاروبیگین ها) را به اشکال پیچیده تری تبدیل می کند. آنها هنوز آنجا هستند، اما ممکن است از تأثیر کمتری برخوردار باشند.

اولانگ: چای مخصوص فرآوری شده که ممکن است سوخت و ساز بدن شما را حتی بیش از چای سبز افزایش دهد.

بدون کافئین: هر یک از انواع فوق، با حذف مقداری کافئین. کافئین برای کاهش وزن مفید است، اما این چای ها هنوز هم حاوی مواد مفید دیگری هستند.

چای گیاهی: هر نوع دم کرده ای که از گیاهی غیر از گیاه چای سنتی تهیه می شود. معمولاً در هنگام جایگزینی نوشیدنی های پرکالری، از تأثیر کمتری برخوردار است اما هنوز گزینه مناسبی است.

چایی را که از آن لذت می برید پیدا کنید

چایی را که از آن لذت می برید پیدا کنید

2- مراقب چای های رژیمی باشید:

در حالی که طعم چای رژیمی شبیه بسیاری از چای های سیاه یا گیاهی است، چای های رژیمی ممکن است حاوی عنصر ملین باشند، بنابراین باید این دمنوش ها را به میزان متوسط ​​بنوشید. متخصصان نسبت به نوشیدن بیش از حد چای رژیمی هشدار می دهند زیرا ممکن است دچار استفراغ، حالت تهوع، اسهال مداوم، گرفتگی شکم و حتی غش و کمبود آب شوید.

مفهوم چای “رژیمی” نوعی تبلیغات کاذب است – هر نوع چای شیرین نشده و طبیعی می تواند باعث کاهش وزن شود. چای های خاصی ممکن است به عنوان یک مسهل یا مسدود کننده چربی عمل کنند و به همین دلیل به همین ترتیب در بازار عرضه می شوند. با این حال، ملین ها فقط روده بزرگ شما را تمیز می کنند (قبلاً کالری آن را مصرف کرده اید). در ابتدا ممکن است با از دست دادن آب وزن کم کنید ، اما مجددا که چیزی می نوشید، دوباره برمی گردد.

یک فنجان کافی است. واقعا از نوشیدن بیشتر پشیمان خواهید شد. احتیاط بیشتری داشته باشید اگر چای حاوی سنا، آلوئه، چوب درخت گل همیشه بهار، ریشه ریواس، گیاه خاردار، یا روغن کرچک باشد.

مراقب چای های رژیمی باشید

مراقب چای های رژیمی باشید

3- برچسب مواد تشکیل دهنده خود را بخوانید:

انواع مختلفی از چای ها در بازار وجود دارد که انتخاب یکی از آن ها سخت است. برای یک شروع خوب لیست مواد تشکیل دهنده در برچسب را بخوانید. اگر شکر یا شیرین کننده اضافه کرده است، دوباره آن را در قفسه قرار دهید.

این بدان معنا نیست که شما باید از مصرف چای های سبز طعم دار خودداری کنید. درست است، بعضی ها قند اضافه کرده اند، اما بعضی دیگر اضافه نمی کنند. اگر می توانید از مواد کاملاً طبیعی استفاده کنید ، برای شما و سایز دور کمر شما بهتر است.

برچسب مواد تشکیل دهنده خود را بخوانید

برچسب مواد تشکیل دهنده خود را بخوانید

4- دم کردن چای (و نوشیدن آن) را آسان کنید:

یکی از موانعی که برخی از مردم با آن روبرو هستند این است که دم کردن چای، اگرچه یک فرآیند فوق العاده دشوار نیست، اما ممکن است به همان راحتی که دوست دارند نباشد. در حالی که می توانید یک فنجان چای سریع در مایکروویو دم کنید (آب را در یک فنجان سرامیکی ریخته و به مدت دو دقیقه حرارت دهید تا جوش بیاید ، سپس چای کیسه ای خود را اضافه کنید)، می توانید روند کار را آسان تر کنید:

  • یک کتری برقی خریداری کنید. کتری های برقی در بسیاری از فروشگاه های شستشو و آشپزخانه به راحتی در دسترس هستند، قیمت آنها بسیار معقول است و استفاده از آنها بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را پر از آب کرده و یک دکمه یا اهرم را فشار دهید تا جوش بیاید. پس از جوش آمدن آب می توانید چای را در فنجان دم کرده یا چندین کیسه چای به کل قوری اضافه کنید. فلاسک را نیز برای آب جوشانده اضافی نگه دارید. آن را پر از آب کنید، چای سبز را اضافه کرده و کنار کتری یا میز کار خود نگه دارید تا در صورت لزوم چای داشته باشید.
  • یک چای ساز سرد بخرید. در ماه های گرم، ممکن است نوشیدن چای داغ به نظر سرگرم کننده نرسد. با این وجود هنوز هم می توانید با استفاده از دستگاه چای ساز سرد به همان میزان چای مصرف کنید. مانند کتری برقی، به راحتی دستگاه را از آب پر کنید. یخ (طبق دستورالعمل سازنده) و کیسه های چای اضافه کنید. آن را روشن کنید و در عرض چند دقیقه شروع به نوشیدن چای سرد و تازه کنید.
  • شب قبل برای دسترسی سریع در طول روز چای سرد دم کنید. اگر آن روز چند دقیقه فرصت ندارید چای سرد خود را دم کنید، آن را شب درست کنید و پارچ چای را در یخچال نگه دارید. به جای آوردن چند نوشابه گازدار به محل کار، یک قمقمه بزرگ را با چای سرد پر کنید و آن را در طول روز نگه دارید.
دم کردن چای (و نوشیدن آن) را آسان کنید

دم کردن چای (و نوشیدن آن) را آسان کنید

بخش سوم: ایجاد یک روال روزانه

در ادامه بخش سوم به ایجاد یک روال روزنامه می پردازیم.

1- عادت های خوب نوشیدن چای ایجاد کنید:

برای اینکه از مزایای چای بهره مند شوید، باید هر روز، هر چند وقت یکبار، و ساده آن را بنوشید. اگر آسان، خوشمزه و راحت نباشد، به آن پایبند نخواهید بود. چگونه می توانید خود را قادر به نوشیدن بیشتر آن کنید؟

داشتن “لوازم چای” ساده ترین راه برای شروع کار است. اگر شما 8 ساعت در روز را در دفتر کار می گذرانید، بهتر است همراه با لیوان (یا فلاسک) مورد علاقه خود و دسترسی به مایکروویو یا کتری، ساخت چای را در آنجا نیز مقدور کنید.

از هر بریتانیایی بپرسید – چای نوشیدنی است که برای شرکت درست می شود. اگر دم کشیدن یک قوری کامل بی ارزش به نظر می رسد، دیگران را درگیر کار خود کنید. در محل کار نیز برای همکاران خود یک قوری دم کنید. خانواده / هم اتاقی ها را با یک فنجان اواخر شب غافلگیر کنید. وقتی این یک فعالیت اجتماعی باشد، احتمالاً بیشتر درگیر آن خواهید شد. هنگام تلاش برای کاهش وزن، خامه، شیر یا شکر را به چای خود اضافه نکنید.

عادت های خوب نوشیدن چای ایجاد کنید

عادت های خوب نوشیدن چای ایجاد کنید

2- چای را جایگزین قهوه صبح کنید:

روز خود را به جای عادت معمول خود با یک فنجان چای تازه شروع کنید. نوشندگان چای همچنین می توانند در مصرف کالری صرفه جویی کنند، به ویژه هنگام سفارش در یک قهوه خانه، برخی از نوشیدنی های قهوه خانه حاوی صدها کالری هستند در حالی که چای، همان چیزی است که دریافت می کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، مهم است که چای خود را ساده بنوشید. افزودن شیر، توانایی دفع چربی چای (فلاونوئیدها) را خنثی می کند. علاوه بر این، تحقیقات می گوید شیر بدون چربی بدترین است! دیوانه کننده است؟

این تحقیق روی شیر گاو است. اگر دوست دارید سویا یا بادام را امتحان کنید، این کار را انجام دهید – اما بخاطر داشته باشید که همان تأثیر ممکن است باشد یا نباشد.

چای را جایگزین قهوه صبح کنید

چای را جایگزین قهوه صبح کنید

3- برای نهار و شام به جای نوشابه چای سرد (شیرین نشده) بخواهید:

مشخص شده است که نوشابه های قندی یا حتی رژیمی تأثیر معکوس در کاهش وزن دارند. سدیم موجود در نوشابه رژیمی می تواند آب بدن شما را حفظ کند، بنابراین انتخاب هوشمندانه – چای سرد بدون قند را انتخاب کنید. چای سرد نیز ایده آل است زیرا اگر بعد از ظهر به دنبال کمی مکمل کافئین دار باشید، چای سرد (یا گرم) بدون قند موجود در نوشابه معمولی یا سدیم موجود در رژیم، همان اثر را به شما می دهد.

بیشتر “قدرت” نوشیدن چای برای لاغر شدن به این دلیل است که در عوض چیز دیگری مصرف نخواهید کرد. کالری چای کم است (اگر درست آن را انجام دهید)، و شما را از مصرف کالاهای دیگر با کالری بالاتر بازمی دارد. این همان مفهوم کاهش وزن با نوشیدن آب است.

برای ناهار و شام به جای نوشابه چای سرد

برای ناهار و شام به جای نوشابه چای سرد

4- یک فنجان چای گرم بخورید تا حس ولع ظهر را برآورده کنید:

اگرچه ممکن است چیپس یا کوکی های موجود در فروشگاه ها شما را وسوسه کنند، در عوض برای خود یک فنجان چای درست کنید. اگر سراغ چای بروید ، خواص EGCG موجود در چای سبز در واقع اثر کاهش گلوکز دارد، که بر ولع مصرف غذا تأثیر می گذارد و ممکن است به کنترل گرسنگی کمک کند.

علاوه بر این، آیین مربوط به تهیه چای (برخلاف دادن سکه به ماشین فروش) به شما یک کار خوب می دهد و می توانید در مورد افکار خوب تأمل کنید، و همچنین انتخاب های آگاهانه برای خوردن چیزهای خوب به جای کالری زیاد آب نبات، لحظه ای وقت بگذارید و با شخص دیگری که با شما در اتاق چای است گپ بزنید. و این یک روش عالی برای تمدد اعصاب کردن، کشش و معاشرت در عرض پنج دقیقه است!

یک فنجان چای گرم بخورید تا حس ولع ظهر را برآورده کنید

یک فنجان چای گرم بخورید تا حس ولع ظهر را برآورده کنید

5- درست قبل از شام یک لیوان کاملاً خنک چای بنوشید:

نوشیدن یک لیوان چای قبل از شام بخشی از معده شما را پر می کند، به این معنی که هنگام غذا خوردن گرسنگی کمتری خواهید داشت. (البته، خوردن یک شام سالم همچنان مهم است.) چای خنک نیز مهم است. برای متابولیزه شدن، بدن باید چای سرد را گرم کند. این کالری اضافی مصرف می کند، به معنی کاهش وزن بیشتر است.

درست قبل از شام یک لیوان کاملاً خنک چای بنوشید

درست قبل از شام یک لیوان کاملاً خنک چای بنوشید

6- قبل از خواب یک فنجان چای گیاهی (بدون کافئین) بنوشید:

صرف نظر از هدف کاهش وزن، نوشیدن یک فنجان چای گیاهی گرم برای پایان روز می تواند به آرامش بدن و مغز کمک کند. از آنجا که یک خواب خوب شبانه به کاهش وزن کمک می کند، خود را برای یک خواب موفق با چای آماده کنید. با این حال، چای را خیلی نزدیک به زمان خواب ننوشید. در غیر این صورت مجبور خواهید شد به دست شویی بروید و خواب خود را مختل کنید، به خصوص اگر باردار هستید یا از مشکلات بی اختیاری رنج می برید.

قبل از خواب یک فنجان چای گیاهی (بدون کافئین) بنوشید

قبل از خواب یک فنجان چای گیاهی (بدون کافئین) بنوشید

7- زمان آن را به درستی انتخاب کنید:

برخی از متخصصان معتقدند که چای های خاص باید در ساعات مختلف روز مصرف شوند تا حداکثر نتایج کاهش وزن حاصل شود. در حالی که نوشیدن چای خوب است، نوشیدن انواع مختلف در طول روز را در نظر بگیرید تا ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

  • چای سفید ممکن است جلوی جذب چربی را بگیرد، بنابر این آن را قبل از نهار بنوشید.
  • چای زغال اخته می تواند سطح گلوکز شما را متعادل کند، بنابراین بیشتر در زمان صرف غذا بسیار مفید است.
  • چای های محلی، سبز و اولانگ می توانند متابولیسم بدن را افزایش دهند، بنابراین آنها را صبح (و در طول روز) بنوشید .
زمان آن را به درستی انتخاب کنید

زمان آن را به درستی انتخاب کنید

8- در حال حرکت آن را بنوشید:

این روزها زندگی بیشتر نوعی رفت و آمد است. با تبدیل آن به فرصتی برای نشستن و نوشیدن چای، لذت آن را بیشتر کنید! هر وقت بخواهید یک فلاسک (یا دو عدد) در اختیار داشته باشید تا فوق العاده راحت باشد. چای را از قبل برای کمبود زمانی روز خود آماده کنید. اساساً موضوع این مقاله نوشیدنی و نوشیدن است. نه تنها فرصتی برای قرار دادن چیز دیگری در معده خود نخواهید داشت، بلکه نمی خواهید – هرچه بیشتر بنوشید، احساس سیری بیشتری خواهید کرد.

در حال حرکت آن را بنوشید

در حال حرکت آن را بنوشید

9- به مصرف کافئین خود فکر کنید:

چای های خاصی مطمئناً کافئین دارند، مثل یک فنجان قهوه، اما اگر آن را 24/7 می نوشید، بیش از حد می شود! در حالی که کافئین از نظر فنی آبگیری ندارد، اما در هر فنجان حدود 50 میلی گرم کافئین دارد. اگر می توانید از مصرف آن جلوگیری کنید، در غیر این صورت نباید بیش از 300 میلی گرم باشد.

اگر نسبت به کافئین واکنش ضعیفی نشان می دهید، به چای های گیاهی فاقد کافئین بچسبید. اگرچه این مسئله برای اکثر افراد مسئله ای نخواهد بود ، برخی از افراد به کافئین حساس هستند و مقادیر بالای کافئین می تواند منجر به بی خوابی، عصبی شدن و علائم طولانی مدت حتی ساعت ها شود.

به مصرف کافئین خود فکر کنید

به مصرف کافئین خود فکر کنید

بخش چهارم: ادامه دادن نوشیدن چای

در ادامه بخش چهارم به ادامه دادن نوشیدن چای می پردازیم

1- عادات چای خود را با یک رژیم غذایی سالم متعادل کنید:

بیایید برای لحظه ای واقعیت را دریابیم: اگر خیلی سریع با یک رژیم جدید نتیجه نگیرید، دیگر به آن پایبند نخواهید بود. در حالی که نوشیدن چای یک ایده عالی است، اگر یک رژیم غذایی سالم هم داشته باشید سریعتر نتیجه خواهید گرفت. این دو ترکیب به شما نیرویی حساب شده می بخشد!

می دانید چای با چه چیزی عالی می شود؟ غلات کامل، میوه ها، سبزیجات ، و لبنیات کم چرب. وقتی که چای خود را دم می کنید، در همان حال، غذای خود را نیز بپزید. قطع مصرف کالاهای فرآوری شده و درست کردن همه غذاهای خود به معنای دانستن هر چیز کوچکی است که وارد بدن خود می کنید.

عادات چای خود را با یک رژیم غذایی سالم متعادل کنید

عادات چای خود را با یک رژیم غذایی سالم متعادل کنید

2- از خسته شدن جلوگیری کنید:

جوانه های چشایی شما ممکن است از نوشیدن فقط یک نوع چای خسته شوند. آیا می خواهید برای هر وعده غذایی فقط یک نوع غذا بخورید؟ برای اینکه به روال خود ادامه دهید، آن را مخلوط کرده و چای ها ، طعم ها و مواد تقویت کننده مختلف را امتحان کنید. انتخاب یک چای در خانه یا کمد اداری شما بسیار سرگرم کننده خواهد بود و به شما اجازه می دهد با توجه به روحیه ای که دارید، طعم چای را انتخاب کنید.

چای های عسل یا آب نباتی را به چای خود اضافه کنید. به خاطر داشته باشید که انجام این کار خلاف ابتکار عمل شما در کاهش وزن است – اما کمی عسل یا شیرینی ممکن است طعم و مزه چای را بهتر کند. شاید به عنوان یک درمان گاه به گاه، مشکلی ایجاد نکند.

یک چاشنی خامه طعم دار بدون چربی یا یک لیوان لیمو را برای یک چای خوشمزه امتحان کنید. یک برش لیمو می تواند به بهبود عطر و طعم کمک کند. به علاوه ، یک مطالعه نشان داد که کسانی که چای سیاه با پوست لیمو می نوشند 70 درصد کمتر به سرطان پوست مبتلا میشوند.

از خسته شدن جلوگیری کنید

از خسته شدن جلوگیری کنید

3- طعم های جدید چای را بیابید:

آسمان طعم های مختلف چای بی نهایت است. مارک های زیادی وجود دارد و منابع چای زیادی وجود دارد و بعید است که بتوانید همه آنها را بچشید. یادگیری انواع، طعم ها و سبک های جدید چای برای علاقه مندان به چای بسیار سرگرم کننده است.

در اینجا چند چای جالب دیگر برای بررسی وجود دارد که همه ادعا می کنند باعث کاهش وزن می شوند:

  • چای بادیان ستاره ای: هضم غذا را تقویت می کند و در واقع می تواند معده ناراحت را تسکین دهد.
  • چای نعناع فلفلی: اشتها را کنترل می کند و هضم را تسریع می کند.
  • چای گلاب: از یبوست جلوگیری می کند و حاوی مقدار زیادی ویتامین است.
  • چای Pu-erh (poo-air): سلول های چربی را کوچک می کند (بنابراین آن را صبح بنوشید)
  • چای گیاه علف نخودی: نفخ را کاهش می دهد و ادرار آور ملایمی است (به یک فنجان اضافه کنید)

به منظور پیروی از رژیم خود. فقط چایی را انتخاب کنید که خودتان از قبل آماده کرده اید. بعضی از قهوه ها و چای های آماده شده مقدار زیادی قند دارند – مناسب رژیم نیستند.

طعم های جدید چای را بیابید

طعم های جدید چای را بیابید

4- با هوشیاری چای بنوشید:

رژیم گرفتن اغلب به معنای غلبه بر تمایل و اشتیاق ذهن است. آگاه کردن ذهن می تواند به بازگرداندن عادات غذایی آگاهانه کمک کند و به شما در حفظ آرامش و کنترل انتخاب های غذایی کمک کند. حتی اگر اشتیاق به چای ندارید، سعی کنید ذهن خود را دور نگه دارید تا از این وسوسه ها جلوگیری کنید.

برای ایده های بیشتر به مقالات آیینی چای مراجعه کنید. هزاران سال است که مردم به یک دلیل آن را می نوشند! برای اطلاعات بیشتر به نحوه مدیتیشن هنگام نوشیدن چای مراجعه کنید. چای و مدیتیشن؟ آیا تا به حال این کلمات را گفته اید که “من تقریباً احساس آرامش می کنم؟” خوب، شما به آن نزدیک هستید.

با هوشیاری چای بنوشید

با هوشیاری چای بنوشید

5- ماهیت خود را بدانید:

طبق مطالعه ای که توسط عبدالدوله انجام شد، از انستیتوی فیزیولوژی دانشگاه فریبورگ سوئیس، ترکیب گیاهی EGCG موجود در چای سبز به علاوه کافئین، ترموژنز را 84 درصد افزایش می دهد. ترموژنز تولید گرمای بدن است که در نتیجه هضم طبیعی، جذب و متابولیسم غذا اتفاق می افتد. چای سبز همچنین سطح نوراپی نفرین شما را افزایش می دهد، که بدن شما را برای سوزاندن چربی برای پاسخ “جنگ یا گریز” آماده می کند. دانش قدرت و انگیزه است.

گرچه همه محققان معتقد نیستند که نوشیدن چای سبز (یا سایر موارد) “گلوله جادویی” برای کاهش وزن است، اما هر متخصص کاهش وزن موافقت می کند که مسیر سیستم بدن شما با آب یا نوشیدن چای در مقابل خوردن آب نبات یا نوشابه می تواند به شما کمک کند. روند هضم غذا به سرعت انجام می شود و ممکن است شما را از خوردن میان وعده هایی که سالم نیستند منحرف کند. صرف نظر از جادویی بودن یا نبودن، ایده خوبی است.

ماهیت خود را بدانید

ماهیت خود را بدانید

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید، فروشگاه اینترنتی پوپونیک شما را به خواندن مقاله های زیر دعوت می نماید.

برای خرید چای می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *