ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت گل مارگریت (زیرنویس فارسی)

گل مارگریت

این فیلم به زبان انگلیسی(زیرنویس فارسی) است که گام به گام آموزش کاشت بذر گل را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت کاشت بذر از گل را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

گل مارگریت از جمله مظاهر زیبای طبیعت به شمار می رود و طبیعت را زیبا و دلنواز می‌کند. هر گلی عطر خاص خودش را دارد. برخی از گلها به صورت یکساله و برخی دیگر به صورت چندساله کشت می‌شود. گلها گونه‌های مختلفی دارد. برخی از گلهای خواص دارویی و درمانی نیز دارند. گل از طریق بذر به راحتی تکثیر می‌شود.
به هنگام کاشت گل به زمان کاشت گل توجه کنید چرا که بسیار حائز اهمیت می‌باشد طوری که موفقیت شما را در رشد گیاه تضمین می‌کند. اگر قبل از شروع سرما گیاهچه گل را تهیه‌کرده‌اید و قصد کشت آن را دارید آنها را مدت زمانی در مکان تاریک یا در زیرزمین قرار دهید، تا زمانی که دمای هوای پایین است آنها را در همان مکان نگه‌دارید. زمانی که فصل سرما و یخبندان تمام شد گیاهچه را طبق دستورالعمل کاشت بکارید.

قبل از کاشت گل مارگریت خاک مورد کشت را آماده کنید، خاک باید عاری از علف های هرز باشد. خاک مرطوب مناسب کشت گیاه می‌باشد. اگر خاک شما متراکم و سفت است؛ باید قبل از کشت آن را متخلل و نرم کنید سپس گیاهان چندساله خود را بکارید. گلهایی همچون گل آفتابگران، مروارید، بوته رز، گل یاس و … را در مناطقی بکارید که به طور کامل نور خورشید به آن منطقه می‌تابد؛ یا حداقل روزانه 6 ساعت نور خورشید را دریافت می‌کند.

گیاهچه یا نشاء مورد کشت را باید در جای مرطوب و پلاستیک نگهداری کنید. به هنگام کاشت گیاهچه را از پلاستیک خارج کنید؛ سپس برای چند لحظه گیاه را در درون آب بگذارید. زمین مورد کشت را آماده کنید گودالی یا سوراخی به اندازه ریشه گیاه ایجاد کنید گودال ایجادشده باید طوری باشد که ریشه بدون فشرده‌سازی در درون آن جا شود. گیاه را از آب خارج کنید و بکارید طوری که همه قسمت‌های ریشه تا سر ساقه در خاک قرار بگیرد. گودال را پر کنید و با دست خود فشار دهید تا گیاه شل نشود و گیاه مستقیم در خاک قرار بگیرد. گیاه را آبیاری کنید. تا زمانی که سطح گیاه خشک نشده است به آن آب ندهید.

برای خرید بذر گل مارگریت می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر گل زینتی می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *