ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت گل رز (زیرنویس فارسی)

مراحل کاشت گل رز

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام آموزش کاشت بذر گل رز را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت بذر گل رز را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

رز از جمله گیاهانی است که از طریق بذر تکثیر می شود، گیاهی زیبا و زینتی محسوب می شود. برای گل رز کاشت سینی نشاء خود را آماده و با خاک مناسب و مرطوب آن را پر کنید، سپس دانه های گل رز را بر روی سینی نشاء خالی کنید و با خاک مخلوط کنید و سطح مورد کشت را صاف کنید. گیاه را به وسیله اسپری آبیاری کنید، گلدان را در جایی نگهداری کنید که رطوبت گیاه حفظ شود. پس از مدتی گیاه رشد می کند.

بسیاری از افراد بر این باور هستند که بذر های این گیاه قابل کاشت نیستند ولی طبق تحقیقات به عمل آمده این بذر ها نیز رشد خوبی دارند. برای کاشت بذر ها را با پودر ورمی کولیت یا پرلیت مخلوط کنید سپس در درون نالیون سربسته بریزید و به مدت دو تا سه ماه در یخچال نگهداری کنید. می توانید در دی ماه در یخچال بگذارید و در فروردین ماه آن را از یخچال خارج کنید، حدود 80 روز در یخچال بودن برای رشد این گیاه کافی است. زمانی که گیاه را از یخچال خارج کردید به مدت یک و نیم روز در دمای اتاق نگهداری کنید، مشاهده خواهید نمود که بسیاری از بذرها جوانه زده اند.

برای مطالعه مقاله گل رز هلندی از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید بذر گل رز میکس 10 رنگ می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *