ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت هندوانه مربع (زیرنویس فارسی)

مراحل کاشت هندوانه مربع

این فیلم به زبان انگلیسی(زیرنویس فارسی) است که گام به گام کاشت هندوانه مربع را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت هندوانه ژاپنی مربع را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

هندوانه ژاپنی مربع همانطور که از نامش پیداست نوعی هندوانه مربع می‌باشد که کشاورزان ژاپنی آن را کشت می‌کنند. این نوع هندوانه از طریق بذر تکثیر می‌شود و رشد می‌کند زمانی که گیاه رشد کرد شروع به گلدهی می کند. گلهای زرد رنگی دارد؛ گلهای این گیاه در نهایت به میوه تبدیل می‌شود. برای اینکه هندوانه شما مربع شکل شود باید زمانی که میوه این گیاه کمی رشد کرد هندوانه رشد یافته را در درون محفظه ای مربع شکل بگذارید تا زمانی که هندوانه رشد کرد به شکل مربع دربیاید، میوه این گیاه به سرعت رشد می‌کند و با توجه به نوع محفظه فرم می گیرد و چون محفظه شما مربع می‌باشد برخلاف سایر هندوانه هایی که گرد هستند به شکل مربع در می آید.

این گیاه پس از آنکه رشد کرد قابل برداشت می‌باشد به هنگام برداشت میوه هندوانه مربع را بگیرید و بکشید تا از شاخه جدا شود از مزایای هندوانه مربع این است که به راحتی حمل می‌شود و برخلاف هندوانه گرد حمل راحتی دارد؛ شما می توانید هندوانه مربع را در مکانی در بالای قفسه و … برای عرضه بگذارید و دیگر نگران افتادن آن نباشید. به راحتی بسته‌بندی می‌شود و فضای کمی را اشغال می‌کند. این نوع هندوانه در کشور ژاپن طرفداران زیادی دارد.

این هندوانه شکل ظریفی دارد و به راحتی بسته‌بندی می‌شود و در قفسه قرار می‌گیرد، حمل راحتی دارد. به عنوان یک میوه زینتی نیز شناخته می‌شود. پس از برداشت هندوانه می توانید روی آن نایلون بکشید و بسته‌بندی کنید و یا اینکه آن‌ها را در داخل کارتن بگذارید، برچسب بزنید و بسته‌بندی کنید این به سلیقه شما بستگی دارید که بخواهید چطور محصول خود را بسته بندی و عرضه کنید. در هر کارتن یک عدد هندوانه مربع بگذارید. این گیاه رشد سریعی دارد و به سرعت رشد می‌کند و بارور می‌شود.

برای خرید بذر هندوانه ماه و ستاره می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر هندوانه کوچک شیرین می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *