ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از کاکتوس های خاص

کاکتوس های خاص

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد، که به معرفی مجموعه ای از کاکتوس های خاص می پردازد.
در این فیلم آموزشی مجموعه ای از کاکتوس های خاص و کمیاب را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

کاکتوس از جمله گیاهان زیبا و زینتی استو کاکتوس در بیشتر مناطق جهان کشت می‌شود. این گیاه گونه‌های مختلفی دارد که برخی از گونه‌های آن خاص و کمیاب هستند در این فیلم آموزشی شما می‌توانید مجموعه‌ای از گونه‌های خاص کاکتوس را تماشا کنید. برخی از کاکتوس‌های به صورت کشیده و گرد می‌باشند برخی دیگر همچون برگ می‌باشند که دارای تیغ های ریز و تیزی می‌باشند. کاکتوس ها گل های کوچکی دارند گل های این گیاه نیز در رنگ های مختلفی می‌باشد.

گونه‌ای کاکتوس وجود دارد که دارای تیغ های به نسبت بزرگی همچون ستاره است. برخی از گونه‌های این گیاه کوچک و برخی دیگر بزرگ می‌باشند. نوعی کاکتوس خاص و زیبا وجود دارد که به صورت استوانه‌ای رشد می‌کند این نوع گیاهان نیز در درون خود گونه های مختلفی دارند. گونه‌ای دیگر به صورت رشته‌رشته رشد می‌کند. هر کدام این گیاهان زیبایی مخصوص به خودشان را دارند.

برخی کاکتوس‌ها پر از تیغ می‌باشند طوری که به طور کامل قسمت گوشتی گیاه را می‌پوشاند. در این فیلم آموزشی شما این گیاهان خاص را مشاهده می‌کنید. برخی به صورت گرد می‌باشد که با تارهای سفیدی پوشیده شده است گلهای زرد رنگی دارد و بیشتر شبیه جوجه‌تیغی می‌باشد. برخی پروانه‌ای شکل می‌باشد. برخی دیگر برگهای افتاده درازی دارند که از گلدان به سمت زمین رشد می‌کنند. برخی از کاکتوس نیز به صورت رونده رشد می‌کند و نیاز به محافظ دارند تا رشد کنند و بالا بروند ارتفاع این‌گونه از کاکتوس به بیش از 10 متر نیز می‌رسد. در این فیلم آموزش به صورت نمایشی و بی‌کلام به معرفی کاکتوس خاص و درعین‌حال کمیاب پرداخته شده است که شما می‌توانید گونه‌های مختلف آن را مشاهده کنید.

کاکتوس نوعی گیاه خاردار و گوشتی است و کاکتوس از گیاهان گلدار، خاردار و گوشتی به حساب می آید. کاکتوس از جمله گیاهانی است که آب را در خود برای مواقع خشک‌سالی ذخیره می‌کند. وجود تیغ در شاخ و برگ کاکتوس دو نقش مهم را ایفا می‌کند، یکی اینکه مانع از دست رفتن آب از طریق تعرق می‌شود و دیگر اینکه گیاه کاکتوس را از گزند جانوران و حشرات در امان نگه می‌دارد.

برای مطالعه مقاله چگونگی رشد کاکتوس در هیدروپونیک از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر کاکتوس می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *