ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از مزرعه پالمیرا

مزرعه پالمیرا

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد و مزرعه سنتی میوه پالمیرا را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی مزرعه سنتی میوه پالمیرا را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

پالیمرا نام درختی است که میوه خوشمزه‌ای دارد که میوه این درخت خواص بسیاری دارد. میوه این درخت همچون نارگیل در بالای درخت می‌باشد، که پس از فرآوری قابل مصرف می‌باشد. میوه پالمیرا گرد و کروی مانند می‌باشد که به رنگ بنفش مایل به سیاه است.

درخت پالمیرا بیشترین شباهت را به درخت کاج دارد و برگ های این گیاه شانه‌ای و سوزنی شکلی می‌باشد. برگ ها دراز، باریک و به رنگ سبز می‌باشد. برگ ها و شاخه‌های این گیاه در بالای درخت قرار دارند و در قسمت پایین‌تنه درخت هیچ‌گونه شاخه و برگی وجود دارد و فقط در قسمت بالایی و بالا تنه درخت میوه و شاخ و برگ گیاه ظاهر می‌شود.

پالیمرا درختی زیبا و زینتی است و برای برداشت میوه پالمیرا از درخت بالا بروید و میوه آن را بچینید. میوه این گیاه به صورت خوشه‌ای و انفرادی ظاهر می‌شود. برداشت این محصول به این صورت است که قسمتی از میوه گیاه را با چاقو برش دهید و سپس سطل یا کوزه‌ای را به انتهای میوه وصل کنید سپس با نخل سطل را به شاخه یا میوه وصل کنید تا آب میوه به کوزه منتقل شود. پس از گذشت مدت زمانی که آب کوزه یا سطل پر شد آب آن را آبکش کنید و آب آن شبیه شیر می‌باشد. سپس آب به دست آمده را خوب بجوشانید تا آب اضافی آن تبخیر و غنی شود سپس آن را هم بزنید.

پس از جوشاندن رنگ آن تغییر می‌کند و به رنگ نارنجی مایل به زرد شد تبدیل می‌شود. آنقدر این کار را انجام دهید تا کمی سفت شود. می‌توانید میوه این گیاه را پایین بیاورید و خردکنید و مورد فراوری قرار دهید. میوه این گیاه سفت و سخت می‌باشد. در این فیلم آموزشی مزرعه میوه پالمیرا را مشاهده می‌کنید و همچنین در این فیلم آموزشی نحوه فراوری میوه پالیمرا نیز برای شما نمایش داده شده است.

برای مطالعه مقاله آفات درختان مثمر را بشناسیم می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر درختان مثمر می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *