ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از برداشت کلم بروکلی

برداشت کلم بروکلی

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که تکنولوژی برداشت کلم بروکلی را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت کلم بروکلی برداشت مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

امروزه با گسترش تکنولوژی و ورود آن به عرصه کشاورزی دیگر مثل گذشته نیست که کارها به صورت فیزیکی و سنتی انجام شود. امروزه با کمک دستگاه‌های مدرن کشاورزی کار داشت تا برداشت به صورت مکانیزه انجام می‌شود در این ویدئو شما با مراحل برداشت بروکلی با تکنولوژی مدرن آشنا می‌شوید.

بروکلی نوعی کلم می‌باشد که این گیاه به صورت علفی رشد می‌کند. برگهای سبز رنگ بزرگی دارد و در برداشت بروکلی با تکنولوژی مدرن ابتدا کلم‌ها را با چاقو از شاخه جدا کنید، سپس کلم‌های چیده شده را به دستگاه برداشت که در مزرعه وجود دارد بگذارید تا این ماشین برداشت همچون ریل قطار کلم‌های برداشت‌شده را به درون ماشین برداشت منتقل کند، کار اصلی ماشین برداشت از اینجا شروع می‌شود به این صورت که کلم‌های برداشت‌شده را طی مراحلی ریزریز می‌کند و اضافی آن را دور می‌ریزد و در نهایت کلم‌های ریز شده را به صورت کاملاً مکانیزه به جعبه می‌ریزد. این شیوه برداشت بسیار نوین و مطابق با تکنولوژی روز می‌باشد طوری که بروکلی را آماده عرضه می‌کند.

در ماشین برداشت دیگری که کاملاً به صورت مکانیزه عمل می‌کند ماشین برداشت در مزرعه کلم‌ها را با برگ از شاخه جدا و سپس طی فعل و انفعالاتی برگ را از کلم جدا می‌کند و مورد فرآوری قرار می‌دهد. در ماشین برداشت دیگری که بسیار پیشرفته و مدرن می‌باشد کلم‌های برداشت‌شده توسط ماشین برداشت در مزرعه مورد بسته بنید قرار می‌گیرند. در این فیلم آموزشی شما سه نوع ماشین برداشت کلم را مشاهده خواهید نمود که هر کدام از آنها دارای کارکرد و ویژگی‌هایی خاصی هستند. با استفاده از برداشت مدرن شما می‌توانید خیلی راحت و در کمترین زمان مزرعه کلم خود را برداشت کنید بدون آنکه آسیبی به محصول شما وارد شود.

برای مطالعه مقاله تولید کلم بروکلی و کلم پیچ به روش هیدروپونیک از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر کلم بروکلی می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *