ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از برداشت کرفس

برداشت کرفس

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که گام به گام برداشت کرفس به وسیله ماشین برداشت را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت کرفس را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

کرفس از سبزیجات محبوب و پر خاصیت می‌باشد که از طریق بذر تکثیر می‌شود که گیاهی علفی و یکساله است. کرفس را به خاطر شاخه‌های شکننده و آبدار آن کشت می‌کنند. کرفس برگهای سبز رنگ دندانه‌داری دارد و از شاخه کرفس شاخه‌های فرعی زیادی منشعب می‌شود. در بیشتر مناطق کشت می‌شود و رشد سریعی دارد طوری که پس از چند ماه قابل برداشت می‌شود.

به هنگام برداشت ماشین برداشت کرفس را به مزرعه ببرید، این ماشین برداشت غول‌پیکر می‌باشد طوری که تمامی مراحل برداشت کرفس تا بسته‌بندی را انجام می‌دهد. در برداشت کرفس ابتدا شاخه‌های علفی گیاه کرفس را جدا کنید و به ماشین برداشت منتقل کنید، در آنجا و بر روی ماشین برداشت کارگران زیادی مشغول کار هستند که آنها طی مراحلی مختلفی اضافات کرفس را جدا می‌کنند و پس از چندین مرحله در ماشین برداشت آنها را بسته‌بندی می‌کنند و در درون جعبه یا سبد می‌گذارند، طوری که شما پس از بسته‌بندی می‌توانید محصول مورد نظر خود را به بازار مصرف عرضه کنید تا به دست مصرف‌کننده برسد.

استفاده از این تکنولوژی به هنگام برداشت کرفس سبب می‌شود تا شما محصول خود را بلافاصله پس از برداشت در مزرعه خود به بازار مصرف عرضه کنید تا از کیفیت محصول کاسته نشود. همانطور که گفته شد کرفس گیاهی علفی که ممکن است طی ماندگاری زیاد پژمرده شود. پس استفاده از این ماشین برداشت که همچون کارگاه برداشت و بسته‌بندی می‌باشد به شما کمک می‌کند تا تمامی این مراحل را بر روی ماشین برداشت انجام دهید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

در ماشین برداشت دیگری که به صورت مکانیزه می‌باشد؛ ماشین برداشت طی فرآیندی کرفس را از شاخه علفی آن جدا می‌کند و طی فعل و انفعالاتی ریشه آن را جدا می کند. پس از آن با استفاده از چاقو قسمت زیرین گیاه را تمیز کنید و برگ‌های اضافی و ضایعات آن را جدا کنید و در درون جعبه بگذارید و مورد شستشو قرار دهید تا گیاه تمیز شود.

ماشینهای برداشت کرفس متنوع هستند که شما می‌توانید بسته به نیاز خود از آنها استفاده کنید. در ماشین برداشت دیگری کرفس‌ها را از ریشه جدا می‌کنند و به ماشین برداشت منتقل می کنند و در آنجا طی فرآیندی کرفس‌ها را تمیز و مورد بسته‌بندی و شستشو قرار می‌دهند و اضافات آن را به بیرون می‌ریزند تا به دست مصرف‌کننده برسد. استفاده از ماشین برداشت سبب تسریع در برداشت و بسته‌بندی می‌شود. در این فیلم آموزشی می‌توانید ماشین‌های برداشت کرفس را مشاهده که هر کدام چطور و چگونه گیاه را برداشت می‌کنند.

برای مطالعه مقاله دتاکس واتر آب طالبی و کرفس از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر کرفس می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *