ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از برداشت صنعتی چایی سبز

چایی سبز

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که گام به گام برداشت صنعتی چای سبز و کاربرد آن را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت صنعتی چای سبز و کاربرد آن را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

چای سبز گیاه علفی و یکساله است که از آن چای تهیه می‌کنند. همانطور که از نامش پیداست رنگ این نوع چای سبز می‌باشد. این گیاه برگهای باریک و درازی به رنگ سبز دارد که شیارهای ظریفی دارد. این گیاه گلهای کوچکی به رنگ سفید دارد که به هنگام شکفتن منظره زیبایی را پدید می‌آورد. استفاده از این محصول برای سلامتی بسیار مفید می‌باشد.

زمانی که چای سبز رشد کرد باید آن را برداشت کنید به هنگام برداشت برگ چای سبز را بگیرید و از شاخه جدا کنید. برگهای جدا شده را در درون سبد بریزید زمانی که سبد پر شد آن را خالی کنید و به همی ترتیب به کار برداشت چای سبز ادامه دهید، زمانی که برداشت چای سبز تمام‌ شد، برگهای چیده شده را به کارخانه منتقل می‌کنند. در کارخانه پس از طی مراحلی برگهای چای سبز را مورد فرآوری قرار می‌دهند که تمامی این مراحل به صورت مکانیزه انجام می‌شود از چای سبز علاوه بر تهیه چای استفاده‌های دیگری نیز می‌شود.

چای سبز را با آب جوش مخلوط می‌کنند تا رنگ آن سبز شود سپس مخلوط آن را به مخلوط تهیه کیک و شکلات اضافه می کنند و از آن برای تهیه کیک و شکلات و دیگر خوراکی ها استفاده می‌کنند، می‌توانید چای سبز را بجوشانید و در تهیه مصارف مختلف از آن استفاده کنید و رنگ و طعم خوراکی‌های خود را تغییر دهید. این نوع چای خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد. طریقه مصرف چای سبز نیز به این صورت است که آب را بجوشانید و سپس به آن مقداری چای اضافه کنید و بگذارید دم بکشد سپس آن را نوش جان کنید. امروزه از برگ چای سبز برای تهیه خمیردندان و تهیه دارو‌های گیاهی و حتی شامپو نیز استفاده می‌شود. کاربرد گوناگونی دارد که بسته به نیاز مصرف‌کننده از آن استفاده می‌شود. مهمترین کاربرد چای سبز تهیه چای و دمنوش می‌باشد.

برای مطالعه مقاله فواید چای کوهی می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر گیاهان دارویی می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *