ویدئو – کشاورزی

فیلم زیبا از برداشت زردآلو

برداشت زردآلو

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد، که گام به گام برداشت زردآلو با دستگاه‌های بسیار مدرن را نشان می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه برداشت زردآلو به صورت مکانیزه را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

امروزه به لطف پیشرفت فناوری دیگر مثل زمان گذشته برداشت بیشتر محصولات کشاورزی به روش سنتی انجام نمی‌شود که موجب صرفه جویی در زمان می شود. امروز ماشین‌آلات مختلفی برای برداشت محصولات کشاورزی تولید شده است. امروزه برداشت زردآلو به شیوه کاملاً مکانیزه و توسط دستگاه‌های بسیار مدرن انجام می‌شود. در این روش ماشین کشاورزی به زمین کشت برده‌ می‌شود و در آنجا طی فعل و انفعالی که در فیلم آموزشی بالا مشاهده می‌کنید زردآلو خیلی راحت و در کمترین زمان برداشت می‌شود.

در برداشت مکانیزه زردآلو که توسط دستگاه‌های بسیار مدرن انجام می‌شود ماشین برداشت به زمین کشاورزی برده می‌شود این ماشین برداشت مجهز به ابزارهایی برای برداشت زردآلو است که در فیلم مشاهده می‌کنید. به هنگام برداشت زردآلو پارچه همچون چتر تو خالی در قسمت پایین شاخ و برگ درخت باز می‌شود طوری که کل پایین درخت را می‌پوشاند سپس به درخت تکانی وارد می‌شود که درخت میلرزد و میوه زردآلو آن از شاخه جدا می‌شود و به محفظه چتر مانندی که در پایین درخت قرار دارد می‌ریزد و سپس زردآلوها از محفظه یا پارچه‌ای به درون محفظه ماشین برداشت می‌ریزد.

پس از برداشت محفظه پارچه‌ای چتر مانند جمع می‌شود به همین راحتی در کمترین زمان میوه درخت زردآلو برداشت شد بدون آنکه آسیبی به درخت و شاخ و برگ آن وارد شود به همین ترتیب کار برداشت سایر درختان زردآلو در مزرعه زردآلو انجام می‌شود. استفاده از این دستگاه فوق پیشرفته و مدرن سبب می‌شود تا شما در کمترین زمان گستره وسیعی از درختان میوه خود را برداشت کنید. پس از برداشت آن‌ها را توسط ماشین بار به کارخانه منتقل کنید و در آنجا ابتدا میوه‌های خراب و کرم زده جدا می‌شوند پس از آن طی مراحلی زردآلو در بسته‌بندی مختلفی عرضه می‌شود تا به دست مصرف‌کننده برسد. از زردآلو استفاده‌های مختلفی می‌شود. برخی از آنها را فراوری می‌کنند تا آماده به دست مصرف کننده برسد.

برای مطالعه مقاله نگاهی کوتاه بر درخت زردآلو می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر درخت زرد آلو می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *