ویدئو – کشاورزی

فیلم تصاویر زیبا از مزارع پیشرفته انجیر

مزارع پیشرفته انجیر

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد، که مزارع پیشرفته انجیر را نشان می دهد.
در این فیلم آموزشی مزارع پیشرفته انجیر را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

انجیر نام درختچه‌ای کوچک است که میوه‌ای گرد، بیضی مانند و کروی شکل دارد؛ که بسیار خوشمزه و شیرین است. مزارع پیشرفته انجیر همانطور که در فیلم مشاهده می‌کنید به این صورت است که درختان انجیر پس از رشد توسط محافظ به یکدیگر متصل می‌شوند. دور تا دور درختان انجیر را با حصاری پوشش می‌دهند. شاخه‌های درخت انجیر توسط سیم یا نخ به سمت بالابرده می‌شوند و به محافظی که در دور تا دور مزرعه و در بالای درختان وجود دارد وصل می‌شوند تا درختچه‌ها رشد کنند و بالا بروند و در بالای درخت و بر روی حصار شاخه‌ای این گیاه به صورت رونده رشد کنند. در ابتدای رشد انجیر به رنگ سبز می‌باشد که به هنگام رسیدن به رنگ زرد یا نارنجی مایل به قرمز تبدیل می‌شود. میوه انجیر بسیار شیرین است و خواص بسیاری دارد.

برداشت انجیر به وسیله دست انجام می‌شود به این صورت که با دست انجیر را بگیرید و بکشید تا از شاخه جدا شود، به راحتی از شاخه جدا می‌شود. پس از برداشت انجیر آنها را در بسته‌بندی مختلفی عرضه کنید تا به دست مصرف‌کننده برسد. در این فیلم آموزشی مزارع پیشرفته انجیر را مشاهده می‌کنید که درختان انجیر را در گستره وسیعی کشت می‌کنند. انجیر خواصی بسیاری دارد. شما می‌توانید در مزرعه مدرن درختان انجیر زیادی را کشت و از سود اقتصادی آن بهره‌مند شوید. از میوه این گیاه استفاده‌های مختلفی می‌شود. گونه‌های مختلفی دارد طوری که بیش از 600 گونه از این نوع درخت شناسایی شده است.

این گیاه برگهای بزرگی پنجه‌ای مانندی دارد که دندانه‌دار می‌باشد. در بیشتر مناطق جهان کشت می‌شود. گلهای نر و ماده درخت انجیر از یکدیگر جدا ولی روی یک پایه قرار دارند. برای رشد به خاک سبک و رسی نیاز دارد. توجه داشته باشید که شما درخت انجیر را می‌توانید در گلدان نیز پرورش دهید قابلیت بونسای شدن دارد و برای رشد به نور خورشید نیاز دارد.

برای مطالعه مقاله انواع انجیر می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر انجیر سیاه می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *