ویدئو - تایم لپس

فیلم تایم لپس رشد بذر اسفناج در چهل روز

رشد بذر اسفناج

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که تایم لپس رشد بذر اسفناج در چهل روز را نمایش می دهد.
تایم لپس در فارسی ( تصویر برداری زمان گریز ) معنی شده است. در این فیلم آموزشی تایم لپس رشد 40 روزه اسفناج را مشاهده خواهید نمود، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

اسفناج از جمله گیاهان علفی است که به راحتی از طریق بذر تکثیر می‌شود. در کشت بذری این گیاه ابتدا خاک مورد کشت را آماده کنید سپس بذر این گیاه را در عمق مناسبی از خاک بکارید، این گیاه رشد سریعی دارد طوری که در روز دوم نشانه‌های جوانه زنی در گیاه ظاهر می‌شود و در روز چهارم و پنجم گیاه جوانه می زند و از خاک بیرون می‌آیند، زمان تقریبی جوانه زنی این گیاه بین 3 تا 10 روز می‌باشد. ریشه این گیاه تا زمان جوانه زنی به صورت مستقیم در خاک فرو می رود.

پس از گذشت یک هفته این گیاه رشد می‌کند و برگهای آن ظاهر می‌شوند، پس از گذشت دو هفته این گیاه چند برگی می‌شود و به همین ترتیب به تکامل رشد خود ادامه می هد و در عرض 40 روز به رشد کامل خود می‌رسد. رشد ریشه این گیاه نیز طی مدت ادامه پیدا می‌کند و بزرگتر می‌شود و ریشه‌های جدیدی از آن منشعب می‌شود. توجه داشته باشید که خاک مورد کشت این گیاه باید غنی باشد و از زهکشی مناسبی برخوردار باشد، عدم وجود زهکشی مناسب سبب از بین رفتن گیاه می‌شود.

اسفناج برگهای سبز رنگی دارد و همچنین ارزش غذایی بالایی دارد که استفاده از آن برای سلامتی مفید می‌باشد. گیاهی علفی است که به صورت یکساله و چندساله کشت می‌شود. برگ‌های این گیاه به رنگ سبز می‌باشد. از برگها و ساقه‌های این گیاه برای تهیه انواع سالاد و سرخ کردن و … استفاده می‌شود. جالب است بدانید که این گیاه برای تغذیه فضانوردان توسط شرکت فضایی ناسا توصیه می‌شود. در برگ‌های این گیاه شیارهای ظریف و عمیقی وجود دارد و ساقه این گیاه نیز علفی است که در بیشتر مناطق جهان کشت می‌شود و همچنین نسبت به شرایط اقلیمی سرما و گرما مقاوم است.

برای مطالعه مقاله فواید اسفناج از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر اسفناج می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *