ویدئو - تایم لپس

فیلم تایم لپس بذر لوبیا قرمز

تایم لپس بذر لوبیا قرمز

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که تایم لپس رشد 25 روزه لوبیا را نمایش می دهد.
تایم لپس در فارسی (تصویر برداری زمان گریز) معنی شده است. در این فیلم آموزشی تایم لپس رشد 25 روزه بذر لوبیا را مشاهده خواهید نمود پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

لوبیا از جمله گیاهان علفی است که به صورت بوته‌ای رشد می‌کند و از طریق بذر تکثیر می‌شود. در کشت بذری، بذر لوبیا را در عمق مناسبی از خاک بکارید و روی آن را با خاک نرم بپوشانید و گیاه را آبیاری کنید، پس از گذشت یک هفته لوبیا جوانه می زند و جوانه ی آن از خاک بیرون می‌آورد و شروع به رشد می‌کند. پس از گذشت ده روز گیاه لوبیا چند برگی می‌شود و رفته‌رفته برگهای لوبیا بزرگتر می‌شود و گیاه به رشد خود ادامه می‌دهد.

دو هفته پس از کاشت بذر لوبیا قرمز برگ های جدید بر روی شاخه گیاه شکل می‌گیرد به همین ترتیب رشد گیاه ادامه پیدا می‌کند و ریشه این گیاه نیز در خاک نفوذ می‌کند. ریشه این گیاه به تمامی قسمت‌های خاک اطراف نفوذ می‌کند و پس از گذشت 25 روز گیاه لوبیا رشد کرده و مقاوم شده است. در این فیلم آموزشی تایم لپس رشد لوبیا در 25 روز را به شما نشان می‌دهیم که چگونه لوبیا در طول 25 روز رشد می‌کند.

توجه داشته باشید که برای رشد بهتر لوبیا قبل از کاشت، بذر ها را به مدت 24 تا 48 ساعت در آب ولرم خیس کنید. بذر لوبیا به نسبت بزرگ و کشیده می‌باشد و لوبیا گل های کوچک سفید رنگی دارد که این گل ها در نهایت به میوه تبدیل می‌شود. برگ های این گیاه به رنگ سبز می‌باشد که دارای شیارهای ظریفی است و لوبیا ارقام مختلفی دارد که کشت همه آنها به یک صورت انجام می‌شود. لوبیا از جمله گیاهانی است که تا شروع فصل سرما میوه می‌دهد و شما می‌توانید از آن استفاده کنید و به هنگام برداشت میوه لوبیا را با دست خود بگیرید و بکشید تا از شاخه جدا شود.

برای مطالعه مقاله با انواع لوبیا آشنا شویم از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر لوبیا می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *