ویدئو - آموزش کاشت

فیلم آموزش کاشت برگ چغندر (زیرنویس فارسی)

آموزش کاشت برگ چغندر

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام آموزش کاشت برگ چغندر را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت برگ چغندر را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

تولید برگ چغندر کمی سخت می باشد، برگ چغندر با اسفناج ارتباط زیادی دارد. به طور عجیبی رشد می کند و برگهای این گیاه دندانه دار با شیارهای عمیق می باشد. کاشت برگ چغندر با ساقه های ضخیم و گسترده آغاز می شود. ساقه های این گیاه در رنگهای مختلف سفید، زرد و صورتی می باشد. برگ چغندر و اسفناج برای رشد به محیط باز نیاز دارند. گیاهی آفتاب دوست می باشد که برای رشد به نور زیاد خورشید نیاز دارد.

خاک مورد کشت این گیاه باید از رطوبت کافی برخوردار باشد. خاک حاصلخیز برای رشد این گیاه مناسب می باشد و باعث می شود گیاه رشد بهتری را تجربه کند. این گیاه می تواند ماه ها در یک موقعیت ثابت رشد کند. برای کاشت برگ چغندر ابتدا بستر مورد کشت را نرم و آماده کنید خاک را خوب شخم بزنید تا خاک نرم شود سپس به خاک کود و مواد آلی اضافه کنید و شیاری ایجاد کنید و بذر ها را بکارید. عمق کاشت بذر باید دو سانتیمتر باشد. فاصله ردیف ها نیز می بایست 40 سانتیمتر باشد. پس از کاشت بذر روی آن را با لایه نازکی از خاک نرم و کود بپوشانید.

اگر خاک مورد کشت بذر خشک بود قبل از اینکه بذر را در درون آن بکارید آن را خیس و سپس اقدام به کاشت بذر کنید. پس از کاشت بذر گیاه را خوب آبیاری کنید. تا زمانی که ارتفاع گیاه به 30 سانتیمتر برسد از آن نگهداری و مراقبت کنید. علف های هرز گیاه را از بین ببرید تا گیاه بتواند بهتر رشد کند. این گیاه رشد سریعی دارد و در بیشتر مناطق رشد می کند. خواص بسیاری دارد. از برگ چغندر استفاده های مختلفی می شود. برای رشد به دمای مناسب نیاز دارد.

برای مطالعه مقاله انواع چغندر از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر برگ چغندر می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *