خوشمزه ها

طرز تهیه سالاد ماکارونی پاپیونی پارمزان

سالاد ماکارانی به همراه پارمسان

ماکارونی به طور کلی از گندم دوروم (durum) تهیه می شود. این گندم، با گندمی که به طور معمول آسیاب می شود و به صورت نان مخمر در می آید، متفاوت است. گندم دوروم، مقدار زیادی گلوتن و مقدار آب کمی دارد؛ مقدار گلوتن موجود در آرد، همان چیزی است که به ماکارونی، بافت متمایز و خاص می بخشد. تولید کنندگان، از گندم دوروم، نمک، تخم مرغ و آب، خمیر ماکارونی درست کرده و سپس به انواع و شکل های مختلف، در می آورند.

گرانول نمک سیاه دودی و گوجه فرنگی

تولید ماکارونی گندم دوروم در ایتالیا رواج داشت. تولید کنندگان این ماکارونی، خمیر را تهیه کرده و آن را به شکل مورد نظر خود در می آورند و سپس اجازه می دهند تا ماکارونی ها خشک شوند. ماکارونی های خشک شده، حتی در آب و هوای مرطوب و گرم ایتالیا، برای مدت طولانی ای سالم می ماندند. همچنین، انواع مختلف گیاهان و سبزیجات، در آب و هوای گرم ایتالیا به راحتی رشد می کردند و به همبن دلیل آشپزها، انواع مختلف پاستا ها را با این گیاهان و سبزیجات، ابداع کردند.

سالاد ماکارانی

سالاد ماکارانی

تاریخچه سالاد ماکارونی پاپیونی پارمزان

توماس جفرسون (Thomas Jefferson)، نخستین شخصی بود که ماکارونی را به ایالات متحده معرفی کرد. او در دهه ۱۷۰۰ در پاریس، با شگفتی های ماکارونی آشنا شد و آنقدر به آن علاقمند شد که مقدار زیادی از دو نوع ماکارونی را با خودش به ایالت متحده آورد. وقتی ماکارونی هایش تمام شد، از یکی از دوستانش در ناپل ایتالیا خواست که ماکارونی های بیشتری برای او تهیه کند.

خرید پودر سیر

در اواخر دهه ۱۸۰۰، تعداد زیادی از مهاجران ایتالیایی به ایالات متحده آمدند و همراه با خود، ماکارونی و دستورپخت انواع پاستا ها را آوردند و با آمریکایی ها به اشتراک گذاشتند. به سرعت، ماکارونی در ایالت متحده نیز به همان اندازه ی اروپا، محبوبیت پیدا کرد.

در حالی که اصل و ریشه تولید ماکارونی در اروپا است، اما منشا تهیه سالاد ماکارونی، به طور قطع آمریکایی است. در اوایل دهه ۱۹۰۰، آشپزهای آمریکایی، شروع به درست کردن غذا با ماکارونی سرد کردند. آنها در تهیه سالاد ماکارونی خود، از انواع سس ها، سبزیجات و گیاهان و ادویه های مختلف استفاده می کردند. از سال ۱۹۶۰ ، سالاد ماکارونی به یکی از غذاهای مهم در وعده های غذایی آمریکاییان، تبدیل شد.

برای مطالعه مقاله ارقام رایج مارچوبه می توانید از این لینک استفاده نمایید.

پاستا به همراه پنیر پارمسان

پاستا به همراه پنیر پارمسان

قبل از شروع تهیه سالاد ماکارونی پاپیونی پارمزان ما، باید ابتدا یک نکته را درباره پخت ماکارونی و سرو آن بصورت سرد بدانید. پخت ماکارونی برای تهیه سالاد ماکارونی، با پختن آن برای تهیه یک غذای گرم، کمی متفاوت است. اول از همه، باید به مدت زمان جوشیدن ماکارونی بسیار توجه کنید. ماکارونی بیش از حد پخته شده، سالاد شما را نرم کرده و بافت آن را خراب می کند.

به مدت زمان پیشنهاد شده روی جعبه ماکارونی خود، دقت کنید و مدت کمتری را در نظر بگیرید. دومین نکته اینکه، ماکارونی را بعد از آبکش کردن، زیر آب سرد در سینک بشویید. با این کار، پخت ماکارونی ادامه پیدا نمی کند و نشاسته ای که باعث چسبندگی ماکارونی می شود، شسته شده و از بین می رود.

این دستور، دارای چندین طعم متمایز است؛ از جمله بیکن، زیتون، ریحان تازه، و سیر همراه با فلفل دلمه ای. دفعه بعدی که می خواستید یک سالاد ماکارونی بی نظیر درست کنید، حتما دستور پخت ما را امتحان کنید.

دستور پخت ما، حدوداً برای ۴ نفر مناسب است. اگر می‌خواستید برای جمعیت بیشتری آشپزی کنید، می توانید به سادگی تمام مواد را دو برابر کرده و مراحل را ادامه دهید.

خرید آویشن

مدت زمان آماده سازی: ۲۰ دقیقه

مدت زمان خنک شدن: ۲ ساعت

کل مدت زمان مورد نیاز: ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

رده: سالاد

سالاد آمریکای : ایتالیایی

مناسب برای: ۴ نفر

برای مطالعه مقاله سالاد گیاهی لوبیا مناسب تابستان می توانید از این لینک استفاده نمایید.

مواد اولیه برای سالاد ماکارانی

مواد اولیه برای سالاد ماکارانی

تجهیزات مورد نیاز:

  • ظرف
  • آبکش
  • کاسه ای با اندازه متوسط
  • قاشق چوبی

خرید ادویه زردچوبه

مواد مورد نیاز:

  • جعبه ماکارونی پاپیونی: ۱/۲
  • بیکن خرد شده: ۳ قاشق غذاخوری
  • زیتون خرد شده: ۱/۴ فنجان
  • برگ ریحان درشت خرد شده: ۴ عدد
  • فلفل دلمه ای رنگی، هر رنگی که مایل بودید: ۱/۲ عدد
  •  پنیر پارمزان: ۱/۴ فنجان
  • سیر خرد شده: ۱ قاشق چای خوری
  • روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
  • نمک: ۱/۲ قاشق چایخوری

برای مطالعه مقاله دتاکس واتر رازیانه و بلوبری می توانید از این لینک استفاده نمایید.

سالاد ماکارانی حاضر شده

سالاد ماکارانی حاضر شده

دستور پخت:

۱. نیمی از ماکارونی های داخل یک جعبه را طبق دستورالعمل آن بپزید.

۲. ماکارونی را آبکش کرده و با آب سرد خوب بشویید. با این کار، پخت ماکارونی متوقف شده و نشاسته موجود، شسته می شود تا ماکارونی ها به هم نچسبند. آبکش را خوب تکان دهید تا آب اضافی خارج شود.

۳. در یک کاسه متوسط، ماکارونی را با روغن زیتون ریخته و هم بزنید تا به روغن آغشته شود.

۴. پنیر پارمزان و نمک را اضافه کنید.

ادویه پاپریکا دودی

۵. ریحان، بیکن، زیتون و فلفل دلمه ای را نیز اضافه کرده و هم بزنید.

۶. روی ظرف را بپوشانید و حداقل دو ساعت قبل از سرو این سالاد خوشمزه،آن را در یخچال قرار دهید. این سالاد را می توان تا سه روز در یخچال نگهداری کرد.

برای خرید ادویه می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *