ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت میکروگرین به روش کارگاهی

میکروگرین

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام کاشت بذر میکروگرین نیمه کارگاهی را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت بذر میکروگرین نیمه کارگاهی را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

میکروگرین از گیاهان علفی است که به راحتی از طریق بذر تکثیر می‌شود. در کشت بذری ابتدا یک سینی بزرگ آماده کنید و بر روی آن ماده نور خورشید بریزید (ماده نور خورشید از ترکیب بین پودر زغال و کود ورمیکولیت می‌باشد). این مخلوط را باید بر سطح بالایی خاک بریزید پس از آنکه این مخلوط را ریختید آن را مسطح کنید و کمی فشار دهد تا سفت شود، سپس گیاه را آبیاری کنید توجه داشته باشید که آبیاری گیاه قبل از پاشیدن بذر میکروگرین باشد. ب

ذرهای این گیاه را بر روی سینی یا طبقه خالی کنید سپس با دست خود کل سطح خاک را با بذر بپوشانید این کار را به صورت متراکم انجام دهید. پس از کاشت بذر دوباره آن را آبیاری کنید. برای آبیاری این گیاه بهتر است از دستگاه آبپاش استفاده کنید و آب را بر روی بذر اسپری کنید.

پس از انجام این مراحل سینی و طبقات این گیاه را بر روی هم قرار دهید و روی آنرا به مدت 4 روز خوب بپوشانید. پس از گذشت چهار روز بذرهای این گیاه جوانه‌ می زنند و شروع به رشد می‌کنند. در این صورت سینی‌ها را از روی همدیگر بردارید و بگذارید گیاه رشد کند. رشد سریعی دارد طوری که پس از دو تا سه هفته قابل برداشت می‌شود. در واقع نوعی سبزی خوراکی است. می‌توانید آن را در زمین اصلی نیز کشت کنید برای این منظور پس از آماده نمودن زمین سطح کشت روی آن غلتک بزنید و سپس بذرها را بکارید.

میکروگرین ها گیاهان پر خاصیت می‌باشد که خواص بسیاری دارد به راحتی رشد و می‌کند. گیاهی علفی است که در بیشتر مناطق کشت می‌شود. این گیاه عطر و طعم خوبی دارد. از این گیاه می‌توانید در تهیه سوپ؛ سالاد و آشپزی استفاده کنید. بسیاری از افراد به دلیل خواص بسیاری که دارد آب این گیاه را می‌گیرند و به عنوان نوشیدنی مصرف می‌کنند.

برای خرید انواع بذر میکرو گرین ها می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *