ویدئو - آموزش کاشت

فیلم مراحل کاشت کلم کیل (زیرنویس فارسی)

کلم کیل

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام کاشت کلم کیل را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت کلم کیل را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

کلم کیل با نام کلم کالی نیز شناخته می شود، یکی از محبوبترین سبزیجات شناخته شده از خانواده کلم می باشد. از سبزیجات فصل سرد می باشد. بهترین رشد را در فصل بهار و پاییز دارد. کشت مستقیم این گیاه از طریق بذر در باغ صورت می گیرد. در کشت بذری ابتدا بستر مورد کشت را آماده کنید سپس بذر را بکارید و روی آن را با لایه نازکی از خاک بپوشانید. کشت مستقیم برای تولید محصول در فصل تابستان مناسب می باشد.

در داخل خانه نیز می توانید 6 تا 8 هفته قبل از شرع فصل سرما در سینی نشاء بکارید و سپس در فصل بهار به زمین اصلی منتقل کنید. عمق کاشت بذر یک چهارم طول آب می باشد. پس از کاشت گیاه را آبیاری کنید و آن را مرطوب نگه دارید. در ابتدای رشد گیاه را در سایه قرار دهید و رفته رفته آن را به فضای نور خورشید منتقل کنید که این فرایند انتقال در 5 روز انجام می شود. زمانی که گیاه رشد کرد آن را به بستر اصلی منتقل کنید به صورت ردیفی کشت می شود. فاصله بین ردیف ها 46 سانتیمتر می باشد. سوراخی به اندازه ریشه گیاه در خاک ایجاد کنید و سپس گیاهچه را در درون آن بکارید و اطراف آن را با خاک مناسب و غنی پر کنید.

روزانه به 6 تا 8 ساعت نور خورشید نیاز دارد. پس از مدتی قابل برداشت می شود که با استفاده از چاقو این کار انجام می شود. با استفاده از پارچه و نایلون می توانید از گیاه خود در برابر سرما محافظت کنید. این گیاه به صورت علفی و یکساله کشت می شود. قابلیت رشد در بیشتر مناطق را دارد. خواص بسیاری دارد و از آن استفاده های مختلفی می شود.

برای مطالعه مقاله دتاکس واتر کلم کیل و زنجبیل از این لینک استفاده نمایید.

برای خرید انواع بذر کلم کیل می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر می توانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *