ویدئو - تایم لپس

فیلم تایم لپس خیار

فیلم تایم لپس خیار

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که تایم لپس رشد خیار را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی نحوه رشد خیار را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

خیار از جمله صیفی جات پر مصرف می باشد که محبوبیت خاصی دارد و به عنوان میوه نیز در مراسمات مختلف از آن استفاده می شود. کاربرد گوناگونی دارد طوری که علاوه بر تازه خوری برای تهیه سالاد، خیار شور و … نیز استفاده می شود. میوه خیار باریک و دراز می باشد که ارتفاع آن متغیر و بین 3 تا 15 سانتیمتر و گاها بیشتر و کمتری می باشد.

در بیشتر مناطق رشد می کند از طریق بذر تکثیر می شود. برگ های این گیاه به رنگ سبز و بزرگ می باشد برگ های به صورت پنجه ای است. قابلیت رشد در گلدان را دارد و به صورت بوته ای رشد می کند. گلهای این گیاه به رنگ زرد، بزرگ و شیپوری مانند می باشد. گل های این گیاه پس از کمی خشک می شود و در نهایت این گلها به میوه تبدیل می شود در ابتدا  میوه خیار کوچک می باشد که رفته رفته بزرگتر می شود، زمانی که گیاه رشد کرد و حد معینی از رشد رسید می توانید آن را برداشت کنید، این گیاه معمولا تا زمانی که دمای هوای مناسب است شروع به گلدهی و میوه می کند که شما می توانید از محصول آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که خیار گونه های مختلفی دارد که بسته به نیاز خود می توانید آنها را تهیه و بکارید، پرکاربردترین نوع خیار خیار سبز می باشد. طعم دلچسبی دارد عطر خاصی نیز دارد که فضا را پر می کند. پوست نازکی دارد خیار را با پوست یا بدون پوست مصرف می کنند. خواص بسیاری دارد. برای رشد نیاز به نور خورشید دمای مناسب دارد. برای رشد گیاه از خاکی استفاده کنید که دارای زهکشی مناسبی است. شاخه های این گیاه به صورت علفی و به رنگ سبز می باشد.

برای مطالعه مقاله خیار آب پران چیست می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر خیار می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *