خوشمزه ها

ساندویچ مرغ با سس رنچ

ساندویچ مرغ با سس رنچ

ادویه رنچ مناسب برای انواع سس سالاد، دیپ، چیپس، ساندویچ های خانگی و موارد دیگر است. از ادویه رنچ پوپونیک در انواع سس سالاد، دیپ، چاشنی و حتی در تهیه سالادهای همچون الویه یا ماکارانی می توان استفاده کرد. ادویه رنچ برای خوشمزه تر کردن اسفناج و حتی آرتیشو نیز کاربرد دارد. از ادویه رتچ می توان در تهیه توپ های پنیری یا همان چیز بال نیز استفاده کرد. از ادویه رنچ برای طهم دار کردم مرغ و ماهی نیز می توانید استفاده کنید.همچنین پاپ کرن و سیب زمینی سرخ کرده نیز با این مواد خوشمزه تر می شود.

سس رنچ یک دستور العمل کلاسیک برای استفاده از این ادویه است. ساندویچ های Slow Cooker Chicken Bacon Ranch که گاهی اوقات “مرغ کراک” نیز نامیده می شود با بیکن، پنیر خامه ای، مرغ، پنیر چدار و ادویه جات مزرعه درست می شوند و مورد علاقه خانواده هستند.

ادویه رنچ

مواد لازم ساندویچ مرغ با سس رنچ:

سینه مرغ: 3 بدون پوست

پنیر خامه ای: 2 جعبه

ادویه رنچ پوپونیک: 4 قاشق غذاخوری ادویه رنچ پوپونیک

پنیر چدار: 1 فنجان

پودر سیر: 1 قاشق چای خوری

بیکن خرد شده: 8 برش

پنیر چدار: 8 برش

نان ساندویچ: 8 عدد

سس رنچ

سس رنچ

روش تهیه:

مرغ، پنیر خامه ای، ادویه رنچ، پنیر چدار و پودر سیر را به آرام پز اضافه کنید و به مدت 7-8 ساعت با شعله بسیار کم اجازه دهید تا بپزد.

نان ها را تست کنید، مرغ را بریزید و روی آن را با خلال چدار و بیکن خرد شده تزئین کنید.

برای خرید ادویه می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *