خوشمزه ها

طرز تهیه استیک درای راب

درای راب

ادویه درای راب موجود در این دستور عطر و طعم گوشت را تشدید می کند و لذیذترین استیکی را که تا به حال خورده اید را برای شما به ارمغان می اورد. ترکیبات خاص این ادویه طعم گوشت را بسیار تشدید می کند. می توان این ادویه را به صورت خشک یا سس ماریناد استفاده کرد در صرتی که از این ادویه به صورت سس استفاده کنید و گوشت ها را در آن بخوابانید مزه به داخل گوشت نفوذ کرده و تا حدی طعم کوشت را تغییر می دهند اما اگر از ادویه به صورت مالش خشک استفاده کنید یه پوسته بسیار خوشمزه بر روی گوشت ایجاد می شود که لذت آن را دو چندان می کند. این از کارامل شدن قند (خیلی کم) موجود در مالش خشک حاصل می شود.

گوشت در حال پخت

گوشت در حال پخت

مواد لازم برای تهیه استیک درای راب:

گوشت قرمز گوساله مناسب استیک

ادویه درای راب

کره به میزان لازم

روش تهیه استیک درای راب:

مالش های خشک می توانند از نظر طعم و مزه قوی باشند، بنابراین بهتر است از یک استیک ضخیم و ترجیحاً دارای استخوان استفاده کنید. مالش را در تمام قسمت اول بپاشید و با استفاده از دستان خود آن را مالش دهید. آن را برگردانید و تکرار کنید.

ادویه را روی گوشت ماساژ دهید

ادویه را روی گوشت ماساژ دهید

می توانید روی هر گوشتی یک مالش خشک بمالید و ظرف چند دقیقه کباب کنید. با این حال بهتر است مالش را بگذارید و استیک ها را بسته به نوع گوشت حداقل برای چند ساعت تا 36 ساعت بدون پوشش در یخچال قرار دهید

میتوانید برش بزرگتر بردارید

میتوانید برش بزرگتر بردارید

منقل را آماده کنید و زغال ها را برافروخته کنید.

منقل را آماده کنید

منقل را آماده کنید

استیک را به مدت 4-5 دقیقه از سمت اول بپزید.

استیک را بپزید

استیک را بپزید

سپس آن را زیر و روکنید. باید قهوه ای و ذغالی باشد.

آن را زیرو رو کنید

آن را زیرو رو کنید

سپس بسته به نوع پختن غذا، زمان های پخت تعیین کنید. برای برگرداندن استیک هرگز از چنگال استفاده نکنید. تمام آب آن تمام می شوند و یک استیک سفت برای شما باقی می ماند. آن ها را با انبر بگیرید.

ذغال داغ

ذغال داغ

بگذارید استیک 5-7 دقیقه بعد از پخت استراحت کند. این به آب میوه ها زمان می دهد تا به طور مساوی در گوشت ته نشین شده و پخش شوند. اگر برش درست دادید، آماده باشید که آب در تمام بشقاب شما جاری شود. بگذارید استراحت کند و آن آب در گوشت باقی می ماند.

بگذارید استیک استراحت کند

بگذارید استیک استراحت کند

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید، فروشگاه اینترنتی پوپونیک شما را به خواندن مقاله های زیر دعوت می نماید.

برای خرید ادویه می توانید از این لینک استفاده نمایید.
هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *