مطالب دیگر

خواص گل سنجد برای زنان

سنجد از پرکاربردترین میوه های میوه درمانی و طب سنتی است که پوسته و هسته اش هم خاصیت دارد. اما علاوه بر آن شکوفه و برگ سنجد نیز در درمان، تقویت و پیشگیری بسیاری ضعف ها موثر است. سنجد از زمره میوه هایی است که طبع سرد و خشک دارد. اما شکوفه ی آن به عکس خود میوه ی سنجد، خاصیت گرم و خشک دارد. طعم دمنوش آن بسیار گوارا است. درخت این میوه پر عمر و پر ثمر است. هرچند که به احتمال قریب به یقین استان خراسان، خاستگاه درخت این میوه است، اما امروزه در ایران استان های زنجان و اردبیل بیشترین کاشت درخت و تولید این میوه را دارند.

خواص گل سنجد:

گل سنجد که به شکوفه ی سنجد نیز مشهور است، مانند خود میوه اش پر از خاصیت است. عسل نایابی که از شکوفه ی سنجد استحصال می شود، بیشتر به کیمیای جوانی می ماند تا عسل. همچنین دمنوش گل سنجد خوش عطر است. انسداد رگ ها و مجاری داخل بدن را باز می کند. به عنوان نمونه صفرا، برای هضم غذا و چربی‌ها مفید و سودمند است. ترشح کبدی توسط مجاری درون بدن حمل و به صفرا انتقال می یابد. اگر این مجاری انسداد یابد روند هضم و جذب چربی های درون بدن با اختلال صورت می گیرد. عرق شکوفه ی سنجد برای نفخ معده و کاهش گاز مفید است و تقویت کبد معده را در پی دارد. همچین برای بیماری های مغزی مانند فلج و کزاز سودمند است. ترکیب عرق شکوفه ی سنجد و روغن زیتون برای رشد مو تاثیر به سزایی دارد. در کنار خواص گل سنجد باید توجه داشته باشیم که قوه ی باه را در مردان کاهش می دهد.

گل سنجد روسی

گل سنجد روسی

خواص گل سنجد برای زنان:

دمنوشی که از گل (یا شکوفه) سنجد ساخته می شود از برخی از اختلال های هورمونی زنان جلوگیری می کند. بسیاری از زنان در هنگام روابط جنسی اضطراب دارند. بوییدن گل سنجد یا نوشیدن دو لیوان دمنوش سنجد برای جلوگیری از این اضطراب موثر است. در دوران عادات ماهانه، خونریزی بیش از حد موجب ضعف و کم خونی می شود. پنج روز پس از آغاز عادت ماهانه، مصرف دمنوش پیشنهاد می شود تا باعث کاهش خونریزی و لکه بینی بیش از حد شود. مهمترین خواص گل سنجد برای زنان تقویت قوای جنسی بانوان است. اضطراب و استرس در دنیای شهری کنونی باعث، سردی و کسالت روابط جنسی می شود. مصرف مرتب و به روز دمنوش شکوفه می تواند در بهبود این سردی یاری رسان باشد.

خرید سنجد خشک

طلاق عاطفی:

یک جامعه ی سالم، به دور از هنجار های بنیان شکن، بایستی دارای خانواده هایی با شالوده ی مستحکم باشد. طلاق عاطفی از بدترین معضلاتی است که خانواده های جامعه ی ایرانی با آن دست به گریبانند. ناتوانی ارتباط مهرورزانه میان زوجین به سردی روابط آنها پیش خواهد رفت. وجود مشکلاتی مانند گسست روابط روحی، روابط جسمی، روابط عاطفی و حتی ارتباط کلامی سبب بی مهری در خانواده و در نهایت به طلاق عاطفی منجر می شود. ممکن است که دلیل طلاق عاطفی میان زوجین الزاما رابطه ی ضعیف جنسی میانشان نباشد. اما روابط جنسی ضعیف قطعا به سمت گسست عاطفی در خانواده می شود. سرد مزاجی جنسی در هر یک از زوجین، یکی از دلایل عمده ی سست شدن بنیان خانواده و طلاق عاطفی محسوب می شود.

برای خرید اینترنتی میوه خشک می توانید از این لینک استفاده نمایید.
بهنام شایسته

درباره بهنام شایسته

پس از اخد مدرک کارشناسی مهندسی متالورژی دانشگاه شیراز در عرصه ی واردات زیورآلات، صنایع دستی، عتیقه و ظروف نقره وارد شدم، طی این مدت دوره های بازاریابی، مدیریت فروش دیده ام. پس از آن به نوشتن داستان و نمایشنامه نویسی به صورت حرفه ای روی آوردم و به دنبال آن به دلیل علاقه شخصی به محتوانویسی وارد شدم. آشنا به زبان انگلیسی، اسپانیول و تا حدودی آلمانی می باشم.

مقاله های مرتبط

3 دیدگاه درباره مقاله “خواص گل سنجد برای زنان

  1. Avatar عاطفه گفت:

    باسلام وبا افتخار میبالم به خودم به عنوان یک ایرانی که هموطنم آقای بهنام شایسته تا این حد استعدا تجربه وهنر ومدرک ..وکسب کردند وکمال تشکر وارزوی سلامتی برای خودتون وعزیزانتون دارم برای موفقیت ماهم دعا کنید .آقای شایسته اول تشکر فروان دارم .
    دوم سوالم این هست که مطلبی که نوشتید درمورد دمنوش گل سنجدبرای سردمزاجی صفر درصد درروابط جنسی !
    آیا با مصرف روزانه ۲ لیوان دمنوش گل سنجد تا چه مدت حداقل مصرف شو تا به درمان این سردمزاجی پاسخ داده شود وآیا به تنهای یا با دمنوش دیگر درمانش اگر سریعتر هست راهنمایی کنید وبگید به مدت چندماه مصرف کنم تا نتیجه بگیرم چون واقعا روابط جنسیم آزارم میده بسیار درسردمزاجی مدت دوماهه که اصلا هیچ احساسی ندارم واینگونه نبودم .واینکه درمان میکنید یا باید به خوردن دمنوش بعداز نتیجه باز هم ادامه داد یا قطع کرد این رو هم مطرح کنید ممنون میشم.منتظر پاسخ شما هستم آقای مهندس.🙏چون برام حیاطیه مدام چک میکنم ببینم پاسخم رو دادین یا نه چون یه پسر کوچولو دارم که متاسفانه شرایط رفتن به دکتر ندارم ممنون میشم

    1. Avatar حمیدرضا انگورانی گفت:

      مصرف کلیه دمنوش ها به صورت کلی به عنوان یک مکمل کمک کننده هستند و نه درمان قطعی
      برای درمان قطعی حتما باید به پزشک مراجعه کرد.

    2. Avatar رستمی گفت:

      پیشنهاد میکنم عطر شکوفه سنجد توی بازار هست، از اون امتحان کنید، قطعا تاثیرش رو میبینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *