ویدئو - آموزش کاشت

فیلم آموزش کاشت انگور از بذر قسمت سوم (زیرنویس فارسی)

فیلم آموزش کاشت انگور از بذر قسمت سوم

این فیلم به زبان انگلیسی (زیرنویس فارسی) است که گام به گام آموزش کاشت انگور از بذر را بازگو می‌کند.
در این فیلم آموزشی نحوه کاشت انگور از بذر را به صورت زیرنویس به شما نشان خواهیم داد، پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

در قسمت های قبلی نحوه رشد دانه انگور از بذر را مشاهده کردید و متوجه شدید که انگور چگونه از بذر رشد می کند و بزرگ می شود. در فیلم آموزشی موجود شما می توانید تعدادی زیادی گلدان را مشاهده کنید که در آن بذرهای انگور رشد یافته اند، تعدادی از این گیاهان به خوبی رشد کرده اند که در فیلم قابل مشاهده است. همانطور که مشاهده می کنید در هر گلدان در حدود یک گیاه انگور وجود دارد.

توجه داشته باشید که پیش از این در هر گلدان 2 تا 4 عدد گیاه انگور وجود داشت زمانی که گیاه رشد کرد ما آنها را تنک کردیم و در هر گلدان یک عدد گیاه  کشت نمودیم تا گیاه بتواند به آسانی رشد کند، برخی از گیاهانی که رشد خوبی نداشته اند هنوز در گلدان به صورت دو گیاه در یک گلدان رشد می کند، برگهای این گیاه در ابتدای رشد دو برگی و برخی نیز سه برگی می باشد که به رنگ سبز است این گیاه در طول زمان رشد می کند و بزرگتر می شود. انگور خواص زیادی دارد.

انگور ارقام و گونه های مختلفی دارد که همه آنها کشت یکسانی دارند که شما می توانید بسته به سلیقه خود هر کدام را که می خواهید پرورش دهید. انگور میوه ای آبدار و شیرین می باشد که به صورت خوشه ای رشد می کند. میوه انگور در فصل تابستان می رسد. گلدهی این گیاه نیز در فصل بهار می باشد.

در بیشتر مناطق رشد می کند، گیاه مقاومی است. گیاهی چند ساله و مادام العمر می باشد که طول عمر بالایی دارد که در طول سال یکبار محصول می دهد. تراز تجاری بالایی دارد. از میوه انگور استفاده های مختلفی می شود.

برای خرید بذر انگور فرنگی مشکی (بلک کارنت) می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای مشاهده فیلم فیلم آموزش کاشت انگور از بذر قسمت دوم میتوانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر بری ها می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *