ویدئو – کشاورزی

فیلم تصاویر زیبا از مزرعه سیب

مزرعه سیب

این فیلم به صورت بی‌کلام می‌باشد که مزرعه سیب چینی را نمایش می دهد.
در این فیلم آموزشی مزرعه سیب را مشاهده خواهید نمود. پس در ادامه نیز همراه ما باشید.

سیب به صورت درختچه‌ای کوتاه رشد می‌کند و برگهای سبز رنگی دارد که شیارهای ظریفی در آن وجود دارد. میوه این گیاه گرد و کروی مانند و به صورت کشیده و کوچک می‌باشد. در مزرعه سیب درختچه‌های سیب را در ابتدای رشد به محافظ وصل می کنند تا گیاه بتواند به درستی رشد کند و بالا بیاید، پس از گذشت مدت زمانی که گیاه رشد که و به حد معینی از رشد رسید طوری که دیگر شرایط جوی و دیگر مخابرات خطری برای درخت ایجاد نمی کند محافظ را بردارید و بگذارید درخت رشد کند و بالا برود. پس از آنکه درخت رشد کرد میوه می‌دهد. این درخت از ابتدای رشد و زمانی که کوچک است نیز میوه می‌دهد. درخت پرباری است طوری که زمانی که به بار بنشیند میوه درخت از شاخ و برگ درخت زیادتر می‌شود.

به هنگام برداشت سیب در روش سنتی سیب را با دست خود بگیرید و بکشید تا از شاخه جدا شود. در برداشت مکانیزه سیب چینی ابتدا محفظه‌ای از پارچه یا هر وسیله دیگر در پای درخت پهن کنید سپس با استفاده از دستگاه کوچک لرزشی به شاخه درخت ایجاد کنید با لرزش میوه سیب از شاخه جدا می‌شود و بر روی پارچه می‌افتد به همین ترتیب به شاخه های بزرگ درخت لرزش وارد کنید تا میوه جدا شود. پس از آن میوه های جداشده را در درون جعبه بریزید و به همین ترتیب کار برداشت را ادامه دهید. پس از برداشت توسط دستگاه دیگری شاخ و برگ گیاه را جدا می‌کنند این دستگاه بیشتر شبیه پنکه می باشد. طرز کار این دستگاه به این صورت است که سیب را از بالای فن رها می‌کند و باد فن باعث می‌شود تا برگهای به بیرون از محفظه ریخته شوند. میوه این گیاه کوچک می‌باشد پس از برداشت میوه این گیاه را بشورید و در آب بریزید و طبخ کنید و در نهایت آنها را مصرف کنید که بسیار خوشمزه و دلچسب است.

برای مطالعه مقاله نگاهی کوتاه بر درخت سیب می توانید از این لینک استفاده کنید.

برای خرید انواع بذر کاکتوس می توانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت داشتن هر گونه پرسش و مشاوره در زمینه خرید بذر میتوانید با شماره 09358504040 تماس بگیرید.

هومن انگورانی

درباره هومن انگورانی

سلام! من هومن انگورانی هستم و از اینکه با شما در این فضای دیجیتال ارتباط برقرار کنم، خوشحالم. به عنوان یک نویسنده و علاقه‌مند به موضوعات مختلف، نوشته هایم را به اشتراک می‌گذارم. به نظر من نوشتن یک ارتباط قوی و شگفت‌انگیز است. علاقه مند به یادگیری عمیق هستم و دوستم دارم هر انچه را که آموختم تا حدی که میتوانم به دیگران انتقال دهم.

مقاله های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *